Pagina 1 van 1
Outside Saab aankleding voor Firefox!
Geplaatst: di 10 jan, 2012 0:13
door mennoherstel
Kent u de 'Personas' van Firefox? Hiermee kun je Firefox een leuke look geven. Er is nu ook een Outside Saab personas.
Ga in Firefox naar :
https://www.getpersonas.com/en-US/galle ... nnoherstel, schuif je muis op 'Outside Saab' en klik op 'Wear it'.
en geniet.

Re: Outside Saab aankleding voor Firefox!
Geplaatst: di 10 jan, 2012 2:50
door aZuL2001
Zeg, had jij echt niets meer te doen ?

Re: Outside Saab aankleding voor Firefox!
Geplaatst: di 10 jan, 2012 8:49
door nics
LOL! Het wordt steeds gekker. Het wachten is nu op de Outside Saab hemden en petten lijkt me..
(NEEEHEEE, die hebben wij niet en komen er ook niet, voordat dit weer een eigen leven gaat leiden
See you Sunday

Re: Outside Saab aankleding voor Firefox!
Geplaatst: di 10 jan, 2012 9:50
door mennoherstel
aZuL2001 schreef:Zeg, had jij echt niets meer te doen ?

Ik had een geweldige brainwave en had al eerder zo'n ding gemaakt, dus ik wist de specs, en bij Firefox waren ze wakker, dus het ging snel

Re: Outside Saab aankleding voor Firefox!
Geplaatst: di 10 jan, 2012 14:57
door aZuL2001
Heb hem maar ff gedeeld
https://twitter.com/#!/OutsideSaab/stat ... 3463657472" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Outside Saab aankleding voor Firefox!
Geplaatst: di 10 jan, 2012 17:49
door mennoherstel
Ik ga nog beroemd worden

Re: Outside Saab aankleding voor Firefox!
Geplaatst: di 10 jan, 2012 19:59
door Brandslang
Stukje extra marketing Menno, das nooit weg...
