Algemeen topic konvooi naar Valkenburg
-
Nine
- Geregistreerd lid
Algemeen topic konvooi naar Valkenburg
Wellicht handig om hier eventuele initiatieven te plaatsen voor konvooien vanuit diverse locaties naar de centrale locatie in Nederland op 15 januari a.s. Hiermee houden de inschrijvingsrubriek zuiver en overzichtelijk.. heb je een soortgelijk idee (en die zijn er) dan gewoon even duidelijk de locatie melden (gebruik gewoon de 2010 locatie zou ik zeggen) en de doelgroep die je wilt bereiken (Bijvoorbeeld ZWN = ZuidWestNederland; NON NoordOostNederland).
UPDATE 7 JANUARI: Voor konvooi initiatieven zijn imiddels diverse locatie specifieke topic geopend (zie betreffende titels). Deze site kun je voor algemene informatie gebruiken m.b.t. konvooien naar Valkenburg. Deze initiatieven staan los van de organisatie van het We are many, we are SAAB event!
Zorg dat je sowieso bent aangemeld via http://www.outside-saab.com" onclick="window.open(this.href);return false; en als je mee wilt rijden in een konvooi dat je je tijdig aanmeldt bij de organisatie van het betreffende konvooi. Hou je ook aan de regels/richtlijnen: viewtopic.php?f=112&t=110169#p1213281" onclick="window.open(this.href);return false;
UPDATE 7 JANUARI: Voor konvooi initiatieven zijn imiddels diverse locatie specifieke topic geopend (zie betreffende titels). Deze site kun je voor algemene informatie gebruiken m.b.t. konvooien naar Valkenburg. Deze initiatieven staan los van de organisatie van het We are many, we are SAAB event!
Zorg dat je sowieso bent aangemeld via http://www.outside-saab.com" onclick="window.open(this.href);return false; en als je mee wilt rijden in een konvooi dat je je tijdig aanmeldt bij de organisatie van het betreffende konvooi. Hou je ook aan de regels/richtlijnen: viewtopic.php?f=112&t=110169#p1213281" onclick="window.open(this.href);return false;
-
jarno93
- Geregistreerd lid
Re: Vrijwillig konvooi naar centrale locatie NL 15 jan
#278 9-5 estate, Maastricht
-
christaero
- Donateur

Goed initiatief Nine, laat ik dan gelijk uit naam van Berta en mij melden dat we ook een ZWN konvooi aan het bespreken zijn, waar waarschijnlijk de zuiderburen bij aan zullen sluiten.
Dus als je als forumlid naar de Wam,WaS meeting wil komen en interesse hebt om aan te sluiten vanuit ZWN of ZON, laat dat dan idd via dit Topic even weten.
Wij zaten idd ook te denken aan groepen van max 10 Saabjes. Tientallen groepjes van 10 vallen meer op dan één lange stoet, en is ook een stuk veiliger voor het andere verkeer.
Wij hadden het idee om vanuit de Zuidwestbrabant/België meeting plaats te vertrekken en dan onderweg nog bij een tankstation te groeperen. (A17, A29 of A59)E.e.a onder voorbehoud van plaats en tijd van
Wam,WaS meeting
Dus als je als forumlid naar de Wam,WaS meeting wil komen en interesse hebt om aan te sluiten vanuit ZWN of ZON, laat dat dan idd via dit Topic even weten.
Wij zaten idd ook te denken aan groepen van max 10 Saabjes. Tientallen groepjes van 10 vallen meer op dan één lange stoet, en is ook een stuk veiliger voor het andere verkeer.
Wij hadden het idee om vanuit de Zuidwestbrabant/België meeting plaats te vertrekken en dan onderweg nog bij een tankstation te groeperen. (A17, A29 of A59)E.e.a onder voorbehoud van plaats en tijd van
Wam,WaS meeting
-
op
- Donateur (4x)

Goed idee,
Voor regio Utrecht kan er ook een konvooi komen er is een grote verzamelplaats vlak bij Tuincentrum Overvecht
Wil ik wel regelen met Sander en/of Hannes?
op 242
Voor regio Utrecht kan er ook een konvooi komen er is een grote verzamelplaats vlak bij Tuincentrum Overvecht
op 242
-
Melle
- Geregistreerd lid
Eventueel voor regio: Noord, wil ik de eventuele organisatie wel weer op mij nemen.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Overvecht bij Montfoort bedoel je?op schreef:Goed idee,
Voor regio Utrecht kan er ook een konvooi komen er is een grote verzamelplaats vlak bij yuincentrum Overvecht
op 242
-
shearwater
- In memoriam †
Ik sluit me graag aan bij Noord ergens ter hoogte van Meppel of Zwolle? Ben de dagen ervoor overzee en pas de 14e savonds terug en kan daarom helaas niet helpen bij de organisatie, had ik anders wel leuk gevonden.
-
esalet
- Donateur (8x)

Eén volgeling heb je al: esalet #90op schreef:Goed idee,
Voor regio Utrecht kan er ook een konvooi komen er is een grote verzamelplaats vlak bij yuincentrum Overvecht
op 242
-
Nine
- Geregistreerd lid
Mooi om dit te zien gebeuren. Eigenlijk is het een kwestie van kijken of de verzamelpunten van 2010 (Saab Support Convoy) nog te gebruiken zijn. Het wiel hoeft wat dat betreft denk ik niet opnieuw te worden uitgevonden.
Ik werp me dus op als "konvooitrekker" voor Zuid Oost Nederland. België mag uiteraard zeker aanhaken ("zeker en vast").
Als er meer aanmeldingen zijn voor deze regio zal ik even een deelnemerslijst maken en hier plaatsen
PS Ik ben even uit de lucht vanaf morgenmiddag tot en met 1 januari.
Ik werp me dus op als "konvooitrekker" voor Zuid Oost Nederland. België mag uiteraard zeker aanhaken ("zeker en vast").
PS Ik ben even uit de lucht vanaf morgenmiddag tot en met 1 januari.
-
op
- Donateur (4x)

Nee, vlakbij de aansluiting noordelijke ring N230 en A27 ligt een heel groot spiksplinternieuw parkeerteerein van het recreatieschap. Kan je met gemak 100 auto's kwijt en de gewone bezoekers die hun hond uitlaten hebben dan ook nog plekRobbert schreef:Overvecht bij Montfoort bedoel je?op schreef:Goed idee,
op 242
-
Nine
- Geregistreerd lid
Ik vraag me af of dat nodig is. Je kunt elkaar toch gevonden hebben op de A2? Het gaat niet om mega konvooien (sterker nog laten we het hebben over "samen rijden". Als het wel nodig is dan graag even een tip hoe dat snel te regelen is.Berry schreef:Is er al een vergunning aangevraagd?
Uit ervaring (2010) weet ik dat die plukjes van 7-10 auto's al snel uit elkaar vallen om uiteindelijk weer samen te smelten (soms weer met anderen). Het gaat erom dat je niemand hindert en veiligheid voorop stelt. Iedereen heeft daarin zijn eigen verantwoordelijkheid.
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Re: Re: Vrijwillig konvooi naar centrale locatie NL 15 jan
Starten we vanuit rijswijk?Berry schreef:Is er al een vergunning aangevraagd?
-
bestway
- Donateur (2x)

003, sluit eventueel aan in Hedel ........... 
-
Randolph
- Geregistreerd lid
shearwater schreef:Ik sluit me graag aan bij Noord ergens ter hoogte van Meppel of Zwolle? Ben de dagen ervoor overzee en pas de 14e savonds terug en kan daarom helaas niet helpen bij de organisatie, had ik anders wel leuk gevonden.
Is het een idee om vanuit het oosten van het land bij Ikea Hengelo te verzamelen? Of rijden we door naar Zwolle?
Als het goed is heeft de Ikea zondag 15 januari geen koopzondag, dus parkeerruimte zat.....
-
Maarten88
- Geregistreerd lid
D'Ouwe Blauwe (094) sluit aan bij Tuincentrum Overvecht (Groenekan)
Maarten
Maarten