Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Re: Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink
Mijn zijn er 5 in totaal opgevallen
of deze allemaal hier op het forum zijn weet ik niet 
-
Raydio
- Geregistreerd lid
Re: we are many, we are SAAB, vanuit Breda
[quote="
We nemen een leen auto mee. 9-5 station uit 99, appart kleurtje heeft dat ding had er zelf nog nooit zo een gezien.

Z'n kleurtje
rl][/quote]
Als het goed is hebben jullie er gisteren nog een gezien
. Heb nog een tijdje meegereden op de terugweg.
Je ziet deze kleur inderdaad maar weinig. Frost Grey en volgens mij alleen leverbaar in 1999.
We nemen een leen auto mee. 9-5 station uit 99, appart kleurtje heeft dat ding had er zelf nog nooit zo een gezien.

Z'n kleurtje
rl][/quote]
Als het goed is hebben jullie er gisteren nog een gezien
Je ziet deze kleur inderdaad maar weinig. Frost Grey en volgens mij alleen leverbaar in 1999.
-
SaDi
- Geregistreerd lid
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Belgiës kenteken en een blonde dame als bijrijder. Is niet via de parkeer plaats gekomen
Maar wel een schitterende bak
Maar wel een schitterende bak
-
Andykempen
- Geregistreerd lid
Hey Dirk,
ik vermoed dat dat die van Sporthatch is? idd mooie bak..veel people jealous
Groetjes,Andy
ik vermoed dat dat die van Sporthatch is? idd mooie bak..veel people jealous
Groetjes,Andy
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Leuk dat we jou ook nog even zagen Te-Jo
!
Helaas kwam een paar minuten later Victor aan(ik mag victor zeggen
)(met die zwarte 9-5NG?).
!
Helaas kwam een paar minuten later Victor aan(ik mag victor zeggen
Toch leuk dat we nog even gespot zijn en op de foto gezetdivemonkey76 schreef:Leuk jullie toch nog tegen te komen daar, viel niet mee met zo veel mensen en Saabs...
Groetjes uit rijswijk en geniet maar van die mooie 9-5
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Beste allen,
Namens mij ook super bedankt aan de organisatie van de konvooien in Bornem en Breda!!! Top geregeld
Heb me erg goed vermaakt! Veel moois gezien (op autogebied dan hè
) en een super leuk "dagje uit" gehad!
Bedankt ook aan iedereen voor de bedankjes voor de muffins.. heb het met veel plezier en liefde gedaan!
Ik hoop dat ze toch zeker een stuk beter te eten waren dan die maaltijd ergens langs de snelweg op de terugweg
)
Zal eens zien of ik mijn foto's ook ergens kan uploaden... als dat gelukt is zal ik ff berichtje posten!
Tot de volgende
Merel
Zo'n hele dag buiten lopen is niet bevordelijk voor je verkoudheid kan ik je vertellen... snifsnif...
Namens mij ook super bedankt aan de organisatie van de konvooien in Bornem en Breda!!! Top geregeld
Heb me erg goed vermaakt! Veel moois gezien (op autogebied dan hè
Bedankt ook aan iedereen voor de bedankjes voor de muffins.. heb het met veel plezier en liefde gedaan!
Ik hoop dat ze toch zeker een stuk beter te eten waren dan die maaltijd ergens langs de snelweg op de terugweg
Zal eens zien of ik mijn foto's ook ergens kan uploaden... als dat gelukt is zal ik ff berichtje posten!
Tot de volgende
Merel
Zo'n hele dag buiten lopen is niet bevordelijk voor je verkoudheid kan ik je vertellen... snifsnif...
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Die smile op je gezicht, dat is echt onbetaalbaar, hier ook nog steeds, heerlijk aan het na-genieten!maxmink93 schreef:Toch leuk dat we nog even gespot zijn en op de foto gezetdivemonkey76 schreef:Leuk jullie toch nog tegen te komen daar, viel niet mee met zo veel mensen en Saabs...
Groetjes uit rijswijk en geniet maar van die mooie 9-5
!
Dat is het tegenovergestelde van mijn reactie die ergens in het WAM,WAS topic staat.Red lady schreef:Veel moois gezien (op autogebied dan hè)
Maar als je ooit eens zonder vaste baan komt te zitten is er vast wel een bakker die het recept van je muffins wil hebben.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Gheghe, die grijns is idd niet meer weg gegaan!
I'm in love with my car
.
Heb haar vandaag nog even uitgezogen en alles schoon geblazen met de perslucht en nog ff met de hand gewassen. Ze word al mooier en mooier! Nu nog dat klote roze pasje
!
I'm in love with my car
Heb haar vandaag nog even uitgezogen en alles schoon geblazen met de perslucht en nog ff met de hand gewassen. Ze word al mooier en mooier! Nu nog dat klote roze pasje
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
goede oefenen en dan komt die vanzelf 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
9 Februari mag ik op! Dus zal ff flink zweten worden denk ik... En als ik zak ga ik even huilen naast mijn saab zitten en der maar even verder poetsen
.
Zijn er nog mensen met leuke groep's foto's van het konvooi ?
Zijn er nog mensen met leuke groep's foto's van het konvooi ?
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Ik niet helaas, had het te druk met remmen, gas geven, remmen, weer gas geven etc etc.
Bejaarden in een Mazda mpv wil ik volgende keer ook niet meer zien als we in konvooi rijden, slecht voor het hart en voor je linker flank als je niet naar rechts gaat.
Foto's van het konvooi lijken me wel leuk om te zien.
Bejaarden in een Mazda mpv wil ik volgende keer ook niet meer zien als we in konvooi rijden, slecht voor het hart en voor je linker flank als je niet naar rechts gaat.
Foto's van het konvooi lijken me wel leuk om te zien.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Merel heeft een paar leuke plaatjes geschoten! Heb haar al een PB gestuurd of ze mij die wil sturen. Ken ik ze op facebook zetten 
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Mijn foto's komen er zo aan.. ging ff iets mis met m'n google/picasa account, dus ben ze nu aan t uploaden op flickr.. ogenblikje nog!!!
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Duurt lang...
Nee hoor Merel!
We zulle de link wel zien verschijnen! Je bent geweldig "group huge".
Nee hoor Merel!
We zulle de link wel zien verschijnen! Je bent geweldig "group huge".