Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink

Bericht door Sabriolet » zo 15 jan, 2012 21:47

Heel fijne dag gehad met een zeer mooie start in Breda.
Hartelijk dank voor de superontvangst bij fam. Mink.
En niet te vergeten de muffins van red lady en die chocoladepuddingkoek waardoor ik na 16.00 uur pas weer honger kreeg, bedankt :D
grt
Sabriolet 8)

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » zo 15 jan, 2012 21:58

Max, bedankt voor de perfecte ontvangst!
Merel, bedankt voor de muffins!
Konvooi Roosendaal, bedankt voor de belgische koffiekoeken!
Organisatie, bedankt voor de leuke meeting!
De rest, bedankt voor het prettige gezelschap vandaag!

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 15 jan, 2012 22:15

Maarten, bedankt voor het tunnel concert!

Max en Peter, bedankt voor de briljante ochtend!

Ik heb het echt enorm naar mijn zin gehad met iedereen!

GrIJnS van oor tot oor!

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » zo 15 jan, 2012 22:22

Gijs dank u voor het achtergrondkoortje in het tunnelconcert. :wink: Vrrrrroooooaaaaaaarrrrrrrr!!!!!!!!!! :O:

Nine
Geregistreerd lid

Bericht door Nine » zo 15 jan, 2012 22:25

Hoe had deze dag beter kunnen beginnen dan bij de heren Mink? Perfecte ontvangst, goede locatie...echt geweldig. BEDANKT!!!! :applause:
En dan die lekkere gebakjes onderweg :-P+
De start vanuit Breda was nog ff spannend....de 9-3 wou niet starten (tja.. ;-|+ .) maar na wat pogingen toch gelukt en verder geen problemen meer gehad. Ik vermoed de TDC sensor...dus toch effe vervangen binnenkort.
Verder lekker tot vanavond met kappie open gereden. :O:

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » zo 15 jan, 2012 22:26

Normaal zit ik al met een grijns van oor tot oor in mijn 9-5. Maar vandaag was het niet normaal. Hoe de samenhorigheid was, de gezelligheid en het enthousiasme!

Dan zie ik wel dat mijn moeite en de sponsoring van mijn vader niet voor niets was.

Gijs leuk je te ontmoeten, Je bent een droge gast :wow:.
En als mijn auto zonder check engine rond rijd gaan we op een dag een leuke krachtmeting doen met een groep op een vliegveld ofzo :wow:!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de leuke dag.

Redlady en SaDi, bedankt voor de muffins en die gekke choco koeken!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fcSTUx5xb_g[/youtube]

http://www.bredavandaag.nl/nieuws/algem ... ment-video

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 15 jan, 2012 22:35

Die CE komt door de dumpert? Je hoort 'm flutteren je Saab, ftftftftfttftftftft...
Mijne had vandaag ook een CE, waarschijnlijk map sensor overleden. Gewoon resetten en verder blazen :mrgreen:

Volgende keer als Peter z'n "andere projectje" laat zien hebben we hopelijk meer tijd en ruimte om te flauwekullen! :mrgreen:
Als je wil winnen dien je trouwens op te schiten met je CE, mijn volgende project ala evo's onderblok staat in de schuur op zin en (vakantie-) geld te wachten :mrgreen:

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » zo 15 jan, 2012 22:41

Jep hij heeft 2 fout codes.. 1 met luchtlek(dus die dump) en nog een in de SID Fcod 468... Nog niet na gezocht wat het is.
En hij draait ook niet meer op zijn max boost. haalt amper de 1 bar nog ;-|+. Hij kikt ook een beetje en hangt er niet meer lekker aan. Maarja hij is nog niet af dus ja :-P+!

En winnen hoeft niet. Maar 2 saab's op een quarter mile hand in hand is al mooi :-P+.

Fluiten komt door die openluchtfilter. Hij doet ook leuk pptttptttfff als je het gas los laat :wow: .

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 15 jan, 2012 22:55

maxmink93 schreef:Fluiten komt door die openluchtfilter. Hij doet ook leuk pptttptttfff als je het gas los laat :wow: .
Dat fluiten is het geluid van een gezandstraalde turbo, en dat pptttptttfff als je het gas loslaat is lucht die langs de verkeerde kant de turbo uit wil en het wieltje verkeerd om wil laten draaien / flink afremt (dumpvalve moet langer open blijven staan)... :mrgreen:

Echt geluidjes die je met een vers gereviseerde turbo wil horen dus! :wink:
Gelukkig zal pa dit snel oplossen Peter kennende!

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » zo 15 jan, 2012 22:56

Holy Sh1t... was weer leuk vandaag!

Boel leuke mensen gesproken, wat onderdelen lichter (zou mijn vrouw eigenlijk ook blij moeten zijn... maarja...), mooie en lelijke... eh.. velgen gezien :mrgreen: , wat ideetjes rijker, kortom een geslaagde dag!

Max, Peter: Super tof hoe jullie dit aangepakt hebben!
Red lady en de A13 puddingbroodjes man (sorry even je naam kwijt na nog 380 anderen gesproken te hebben :-P ): ze waren gooeeeeed!
En de algemene organisatie: Volgende keer ergens in juni? :wow:

Nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, nog een keer, :mrgreen:

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 15 jan, 2012 23:01

Wij hebben zonder jou en mini me nog "erg lekker" gegeten.
Ik denk dat je blij mag zijn dat je thuis hebt gegeten!

Wel leuk over Olaaf z'n Turkisch delight gekletst :mrgreen:
Pimpin!

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » zo 15 jan, 2012 23:04

Enne Max, wordt nu toch echt tijd dat je die can high en low eens soldeerd... Of moet ik 't doen? Dan kunnen we gaan loggen en beginnen met maps op te bouwen. Waar je nu mee rijd was een eerste voorzichtige gooi in hopelijk een beetje de goede kant. De logs moeten dat uitwijzen en aangeven waar we moeten gaan beginnen met schaven!

Dat ie niet meer op "volle" druk rijd komt waarschijnlijk doordat je ECU aan het adapten is op een foute boostmap oid. Dat leren we 'em nog wel af :wink:

Enne, wat betreft dat gepffffttttpfffffttt, klonk wel gaaf :mrgreen:

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » zo 15 jan, 2012 23:09

Van het terrein af zag ik toch zat leuk lijkende gelegenheden... sommige best druk ook. Zijn jullie ergens bij een vd Valk oid gestopt dan?

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » zo 15 jan, 2012 23:16

Wat dacht je van morgen? Ik heb een zwik van die stekkers gekocht om aan de CAN USB te hangen. Waar heb jij je aansluiting zitten,in je asbak?
Heb deze week toetsweek dus tijd zat :-P+! Voor de Saab :wow:.
Wat is Fcod 468? Is toch van hexa naar decimaal dus 1128? (iemand met WIS :oops:).

We hadden je daarstraks net gemist Gijs. Je reed ons tegemoet op de hoeksteen toen je die gasten had af gegooit!

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 15 jan, 2012 23:16

Ergens langs de weg bij een "geen idee hoe het heet" met een Burger King ernaast.
Helaas geen Burger King maar door een lesbienne gebakken biefstuk met een bakje klontjes champignonroom"saus".
Gebakken, gedeeltelijk- en geheel rauwe friet erbij, écht, écht ranzig, zelfs voor die uiterst goedkope prijs!
Die omgeschoolde bouwvakker die bij Etenstijd in Tilburg staat te bakken was een sterrenkok geweest als dit "de maat" was...

Maar gezellig was het in ieder geval wel daar!

Plaats reactie