Stickers?
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
GAAF! Kom maar door met het exemplaar voor OOST NL.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: Stickers?
Als NOORD willen we er ook wel twee!!! 61 Saabjes!!!Ae®o schreef:Ik stel nog even 3 mega-stickers ter beschikking aan convooi oost, noord en zuid voor de rode lantaren saab
Ik vertrek zelf vanuit West , dus zijn mooi alle windrichtingen voorzien straks
-
Duva
- Donateur

Re: Stickers?
Zo'n grote zou zeker leuk staan op m'n achterruit... Kan de sticker wel tegen de verwarming?
Kunnen we ze niet (ook) bestellen? Ik wil daar best wat voor betalen hoor!
Groeten,
Mark
Kunnen we ze niet (ook) bestellen? Ik wil daar best wat voor betalen hoor!
Groeten,
Mark
-
Ae®o
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
Noord heeft er nog geen, dus mail me in pb tje even je adres ; stuur ik 'm morgen "gratis" naar je toe
wel achteraan in 't konvooi rijden dan he
ook even foto op forum zetten als tegenprestatie
wel achteraan in 't konvooi rijden dan he
ook even foto op forum zetten als tegenprestatie
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: Stickers?
[]Als leader NOORD rij ik achteraan. Met 280 pk kan ik ze aan het einde allemaal in 1 keer inhalen op de laatste meters van de A44...
Je hebt een PB met mijn adres!
Hartelijk dank voor dit leuke initiatief!
Jacco en Harry
Je hebt een PB met mijn adres!
Hartelijk dank voor dit leuke initiatief!
Jacco en Harry
Reden: Quote verwijderd
-
eddracket
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
De stickers slagen toch een beetje tegen
Je ziet ze volgens mij van ver zelfs niet hangen!
Je ziet ze volgens mij van ver zelfs niet hangen!
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
Dan maar even centraal vragen.
Is hier serieus belangstelling voor ?
Grotere stickers, zeg 35 à 40 cm breed à €5.- ?
Want dan gaan we kijken of we dit kunnen regelen.
Wel alleen afhalen, bij Hangaar 2.
Laat maar weten.
Is hier serieus belangstelling voor ?
Grotere stickers, zeg 35 à 40 cm breed à €5.- ?
Want dan gaan we kijken of we dit kunnen regelen.
Wel alleen afhalen, bij Hangaar 2.
Laat maar weten.
-
Jacob95
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
ik zou graag ook wel nog een sticker hebben, zal het wel afhalen aan hangaar 2:)
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
Mannen, even voor de duidelijkheid, ik heb het niet over de SU stickers.
Wat ik hier aan "bestellingen" doorkrijg wordt speciaal in opdracht gemaakt.
Iets met commitment dus
Wat ik hier aan "bestellingen" doorkrijg wordt speciaal in opdracht gemaakt.
Iets met commitment dus
-
Ae®o
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
Ik probeer er nog een paar te maken; erg druk dus beperkte oplage.
denk aan 30 euri ongeveer incl opsturen
pb sturen als je belangstelling hebt; wel voor morgenavond dan anders lukt 't niet meer....
p.s. 1 meter breed ; past precies op 900 classic achterruit
denk aan 30 euri ongeveer incl opsturen
pb sturen als je belangstelling hebt; wel voor morgenavond dan anders lukt 't niet meer....
p.s. 1 meter breed ; past precies op 900 classic achterruit
-
eddracket
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
@ aero ik meet straks even mijn achterruit op en stuur je nog een pb voor vanavond, hij zou wel naar antwerpen moeten komen lukt dat nog? En dan heeft het konvooi van bornem er ook eentje
-
Ae®o
- Geregistreerd lid
Re: Stickers?
Ik doe m'n best en hoop morgen nog iets te kunnen regelen; zou hopelijk nog net op tijd kunnen zijn
sowieso even pb met adres sturen
ik hou je op de hoogte
Ae®o
sowieso even pb met adres sturen
ik hou je op de hoogte
Ae®o