Stickers?

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door Brandslang » ma 09 jan, 2012 21:45

GAAF! Kom maar door met het exemplaar voor OOST NL.

Gebruikersavatar
ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Stickers?

Bericht door ahbijker » ma 09 jan, 2012 22:21

Ae®o schreef:Ik stel nog even 3 mega-stickers ter beschikking aan convooi oost, noord en zuid voor de rode lantaren saab

Ik vertrek zelf vanuit West , dus zijn mooi alle windrichtingen voorzien straks

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als NOORD willen we er ook wel twee!!! 61 Saabjes!!!

Gebruikersavatar
Duva
Donateur
Donateur

Re: Stickers?

Bericht door Duva » ma 09 jan, 2012 22:25

Zo'n grote zou zeker leuk staan op m'n achterruit... Kan de sticker wel tegen de verwarming?

Kunnen we ze niet (ook) bestellen? Ik wil daar best wat voor betalen hoor!

Groeten,
Mark

Gebruikersavatar
Ae®o
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door Ae®o » di 10 jan, 2012 0:17

Noord heeft er nog geen, dus mail me in pb tje even je adres ; stuur ik 'm morgen "gratis" naar je toe

wel achteraan in 't konvooi rijden dan he :wink:

ook even foto op forum zetten als tegenprestatie

Gebruikersavatar
ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Stickers?

Bericht door ahbijker » di 10 jan, 2012 0:30

[]Als leader NOORD rij ik achteraan. Met 280 pk kan ik ze aan het einde allemaal in 1 keer inhalen op de laatste meters van de A44...
Je hebt een PB met mijn adres!
Hartelijk dank voor dit leuke initiatief!
Jacco en Harry
Reden: Quote verwijderd

Gebruikersavatar
eddracket
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door eddracket » di 10 jan, 2012 0:44

De stickers slagen toch een beetje tegen :oops:
Je ziet ze volgens mij van ver zelfs niet hangen!

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door aZuL2001 » di 10 jan, 2012 2:49

Dan maar even centraal vragen.

Is hier serieus belangstelling voor ?
Grotere stickers, zeg 35 à 40 cm breed à €5.- ?

Want dan gaan we kijken of we dit kunnen regelen.

Wel alleen afhalen, bij Hangaar 2.

Laat maar weten.

Te-Jo
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door Te-Jo » di 10 jan, 2012 12:35

aZul ik heb je een berichtje gestuurd :D

Gebruikersavatar
Jacob95
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door Jacob95 » di 10 jan, 2012 18:49

ik zou graag ook wel nog een sticker hebben, zal het wel afhalen aan hangaar 2:)

Gebruikersavatar
r.wery
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door r.wery » di 10 jan, 2012 22:57

Ik kom er graag eentje ophalen,zondag.

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door Brandslang » di 10 jan, 2012 23:05

Me 2 8)

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door aZuL2001 » di 10 jan, 2012 23:11

Mannen, even voor de duidelijkheid, ik heb het niet over de SU stickers.
Wat ik hier aan "bestellingen" doorkrijg wordt speciaal in opdracht gemaakt.
Iets met commitment dus ;)

Gebruikersavatar
Ae®o
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door Ae®o » di 10 jan, 2012 23:18

Ik probeer er nog een paar te maken; erg druk dus beperkte oplage.

denk aan 30 euri ongeveer incl opsturen

pb sturen als je belangstelling hebt; wel voor morgenavond dan anders lukt 't niet meer....

p.s. 1 meter breed ; past precies op 900 classic achterruit

Gebruikersavatar
eddracket
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door eddracket » wo 11 jan, 2012 10:01

@ aero ik meet straks even mijn achterruit op en stuur je nog een pb voor vanavond, hij zou wel naar antwerpen moeten komen lukt dat nog? En dan heeft het konvooi van bornem er ook eentje

Gebruikersavatar
Ae®o
Geregistreerd lid

Re: Stickers?

Bericht door Ae®o » wo 11 jan, 2012 14:01

Ik doe m'n best en hoop morgen nog iets te kunnen regelen; zou hopelijk nog net op tijd kunnen zijn

sowieso even pb met adres sturen

ik hou je op de hoogte
Ae®o

Plaats reactie