Konvooi NIJMEGEN / BETUWE
-
Jopper
- Geregistreerd lid
Re: Konvooi NIJMEGEN
Mede-Saabliefhebbers!
Graag rijd ik zondag ook mee in het convooi dat zondag om 11:30 uur vanaf de Wedren richting Katwijk vertrekt.
Vriendelijke groet,
Jop
Graag rijd ik zondag ook mee in het convooi dat zondag om 11:30 uur vanaf de Wedren richting Katwijk vertrekt.
Vriendelijke groet,
Jop
-
Marrrcel
- Geregistreerd lid
Mooi om te lezen dat het konvooitje Nijmegen aan lengte wint. Helaas rijd ik niet mee, omdat ik vrij ga willigen en dus gruwelijk vroeg eruit moet... voor een zondag dan
.
-
Jopper
- Geregistreerd lid
Zal sowieso een camera meenemen, dan kan m'n co-pilot foto's maken onderweg. Het is overigens niet een extreem geweldige camera.
Het belooft zonnig en droog te worden. Als echte cabrioliefhebber betekent dat natuurlijk warme jas aan, stoelverwarming aan en... kap omlaag!
Het belooft zonnig en droog te worden. Als echte cabrioliefhebber betekent dat natuurlijk warme jas aan, stoelverwarming aan en... kap omlaag!
-
keesvanputten
- Geregistreerd lid
Top! Mooi dat je een fotocamera meeneemt, kunnen we eea vastleggen voor het nageslacht!
-
pieter37
- Geregistreerd lid
Re: Konvooi NIJMEGEN / BETUWE
hallo, ik wou proberen om in tiel aan te sluiten om 12 uur bij de mac, weet niet of ik het haal.
als het niet lukt rij ik er zelf heen, heb s'morgens nog wat te doen.
saab 900 ng turbo se
als het niet lukt rij ik er zelf heen, heb s'morgens nog wat te doen.
saab 900 ng turbo se
-
Hestiel
- Geregistreerd lid
Oké, zorg dat ik om 12.00 uur bij de Mac klaar sta.
Nog meer volgers vanuit Tiel.
Nog meer volgers vanuit Tiel.
-
joy
- Donateur

Ik ga ook proberen om op tijd in Tiel te zijn, maar wacht niet
-
rockgeval
- Geregistreerd lid
Ik sta ook om 12 uur bij de Mac in Tiel.
sluit graag aan
-
AR
- Donateur (2x)

Ik ga eens kijken of ik iedereen zo ver krijg dat ze op tijd uit bed komen
Als dat lukt heb ik nog twee of drie aanvullingen.
- Saab 9-3 2.8 V6 AERO Estate
- Saab 9-3 TTiD AERO Estate van vrouwlief of mijn 9-3OG SE
- Saab 9-5NG 2.8 V6 XWD AERO Hirsch 330PK
Laat ik vandaag even weten, Geldermalsen Tiel is (ondanks de verkeerde kant op) niet heel ver.
Gr Arco
- Saab 9-3 2.8 V6 AERO Estate
- Saab 9-3 TTiD AERO Estate van vrouwlief of mijn 9-3OG SE
- Saab 9-5NG 2.8 V6 XWD AERO Hirsch 330PK
Laat ik vandaag even weten, Geldermalsen Tiel is (ondanks de verkeerde kant op) niet heel ver.
Gr Arco
-
keesvanputten
- Geregistreerd lid
Mooi! Er reist ook een verslaggever van radio 1 met ons konvooitje mee, dus leuk als er wat opkomst is!
-
Hestiel
- Geregistreerd lid
Zojuist van Autobedrijf de Linge uit Geldermalsen telefoontje gehad dat zij ook met een aantal Saab liefhebbers meerijden.
Wordt het toch nog gezellig.

Wordt het toch nog gezellig.
-
AR
- Donateur (2x)

Klopt, zie mijn post eerder, echter zal het niet met een 9-5NG 2.8 Aero Hirsch, maar met een 9-5NG 2.0 AERO XWD zijn. Wij zijn er definitief met 3 auto's om 12:00 bij restaurant De Twee Gouden Bogen in Tiel.Hestiel schreef:Zojuist van Autobedrijf de Linge uit Geldermalsen telefoontje gehad dat zij ook met een aantal Saab liefhebbers meerijden.
Wordt het toch nog gezellig.![]()
Gr Arco
-
joy
- Donateur

ik kom niet naar Tiel, sluit bij groep Doetinchem aan via A12 Bij Veenendaal sluit ik aan, goede reis, Joy.
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Ik probeer ook aan te sluiten om 12:00 uur bij Mac in Tiel. Allemaal lastminute beslissing, dus wacht niet op mij, doe m'n best om op tijd te zijn.
-
9000-95
- Donateur

ik ga ook proberen aan te haken in Tiel met de 9000, hoop dat ik het red voor 12 uur. Zoniet dan tot in Valkenburg!