betalen per bank
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: betalen per bank
Done! Je kunt ook mij een PB sturen, dan antwoord ik met de gegevens.
Danku danku!
Danku danku!
-
4001242
- Geregistreerd lid
Re: betalen per bank
Graag ontvang ik ook het banknummer.
Het wordt vast en zeker fantastisch zondag.
Kunnen we ook doneren voor mooi weer?
Het wordt vast en zeker fantastisch zondag.
Kunnen we ook doneren voor mooi weer?
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: betalen per bank
@4001242: Haken jullie ook aan bij onze groep vanuit Hengelo?
Laat maar weten in dit topic: viewtopic.php?f=112&t=110192&start=0
Laat maar weten in dit topic: viewtopic.php?f=112&t=110192&start=0
-
Andykempen
- Geregistreerd lid
Re: betalen per bank
Met alle aangekochte delen/auto is mijn geld zo goed als op,maar ik wil ook graag mijn steentje bijdragen...
Tenslotte is Saab rijden toch onbetaalbaar
Dus ik verwacht een pb'tje
Groetjes,Andy
Tenslotte is Saab rijden toch onbetaalbaar
Dus ik verwacht een pb'tje
Groetjes,Andy
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Re: betalen per bank
Graag pb qua afstand is het haast niet mogelijk iets te doen.
Maar wat ik wel kan doen is GELD GEVEN.
Ik hoop dat vele met me doen!!!!!!!!!
Organisatie alvast bedankt. Keep up the good work!
Maar wat ik wel kan doen is GELD GEVEN.
Ik hoop dat vele met me doen!!!!!!!!!
Organisatie alvast bedankt. Keep up the good work!
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Re: betalen per bank
Ik doneer voor elke saab die ik in mijn bezit heb een tientje, super al het werk wat jullie als team verichten.
Graag een PB met banknummer.
Graag een PB met banknummer.
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Re: betalen per bank
Heb van de week een storting gedaan via: viewtopic.php?f=19&t=90459" onclick="window.open(this.href);return false;, komt dit dan ook terecht waar het zijn moet?
Groetjes,
Jan
Groetjes,
Jan
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: betalen per bank
Die storting gaat naar het Saabforum, maar dat is ook prima! Het forum is zeer behulpzaam bij de organisatie.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: betalen per bank
Om Millerman zijn PB box te beschermen tegen een stortvloed aan PB's om het rekeningnummer staat het ook op http://www.outside-saab.com/donatie/" onclick="window.open(this.href);return false; vermeld. 
En dank voor degenen die er al gebruik van gemaakt hebben, en alvast aan degenen die dat nog gaan doen.
Het wordt zeer gewaardeerd.
En dank voor degenen die er al gebruik van gemaakt hebben, en alvast aan degenen die dat nog gaan doen.
Het wordt zeer gewaardeerd.
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: betalen per bank
We hebben de tenaamstelling iets aangepast, zodat mijn naam niet meer noodzakelijk is:
Rekeningnummer: 1699.48.080
T.n.v. Outside Saab te Eindhoven
IBAN/SEPA Nummer: NL62RABO0169948080
BIC Nummer: RABONL2U
Bedankt voor alle giften tot nu toe!
Rekeningnummer: 1699.48.080
T.n.v. Outside Saab te Eindhoven
IBAN/SEPA Nummer: NL62RABO0169948080
BIC Nummer: RABONL2U
Bedankt voor alle giften tot nu toe!
