betalen per bank

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: betalen per bank

Bericht door Robbert » vr 06 jan, 2012 20:29

Stuur mij ook even dat bankrekeningnummer ajb.

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: betalen per bank

Bericht door millerman » vr 06 jan, 2012 20:34

Ook naar jullie verzonden!

Gebruikersavatar
Twingo
Geregistreerd lid

Re: betalen per bank

Bericht door Twingo » vr 06 jan, 2012 20:36

Hai Millerman, doe mij ook maar een PB :wink:

Gebruikersavatar
mail4vos
Geregistreerd lid

Re: betalen per bank

Bericht door mail4vos » vr 06 jan, 2012 20:40

En 1 voor mij.

:P

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: betalen per bank

Bericht door millerman » vr 06 jan, 2012 20:49

Done! Je kunt ook mij een PB sturen, dan antwoord ik met de gegevens.

Danku danku!

Gebruikersavatar
4001242
Geregistreerd lid

Re: betalen per bank

Bericht door 4001242 » vr 06 jan, 2012 21:32

Graag ontvang ik ook het banknummer.
Het wordt vast en zeker fantastisch zondag.
Kunnen we ook doneren voor mooi weer?

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: betalen per bank

Bericht door Brandslang » vr 06 jan, 2012 21:51

@4001242: Haken jullie ook aan bij onze groep vanuit Hengelo?
Laat maar weten in dit topic: viewtopic.php?f=112&t=110192&start=0

Gebruikersavatar
r.wery
Geregistreerd lid

Re: betalen per bank

Bericht door r.wery » vr 06 jan, 2012 22:27

graag PB met nr

Gebruikersavatar
Andykempen
Geregistreerd lid

Re: betalen per bank

Bericht door Andykempen » vr 06 jan, 2012 22:48

Met alle aangekochte delen/auto is mijn geld zo goed als op,maar ik wil ook graag mijn steentje bijdragen...

Tenslotte is Saab rijden toch onbetaalbaar :O:

Dus ik verwacht een pb'tje :D

Groetjes,Andy

Gebruikersavatar
veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: betalen per bank

Bericht door veenaalt » vr 06 jan, 2012 23:19

Graag pb qua afstand is het haast niet mogelijk iets te doen.
Maar wat ik wel kan doen is GELD GEVEN.
Ik hoop dat vele met me doen!!!!!!!!!

Organisatie alvast bedankt. Keep up the good work!

Gebruikersavatar
Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: betalen per bank

Bericht door Paul Viking » vr 06 jan, 2012 23:57

Ik doneer voor elke saab die ik in mijn bezit heb een tientje, super al het werk wat jullie als team verichten.

Graag een PB met banknummer.

Gebruikersavatar
Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: betalen per bank

Bericht door Sporthatch » za 07 jan, 2012 0:03

Heb van de week een storting gedaan via: viewtopic.php?f=19&t=90459" onclick="window.open(this.href);return false;, komt dit dan ook terecht waar het zijn moet?
Groetjes,
Jan

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: betalen per bank

Bericht door millerman » za 07 jan, 2012 0:05

Die storting gaat naar het Saabforum, maar dat is ook prima! Het forum is zeer behulpzaam bij de organisatie.

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: betalen per bank

Bericht door aZuL2001 » za 07 jan, 2012 3:06

Om Millerman zijn PB box te beschermen tegen een stortvloed aan PB's om het rekeningnummer staat het ook op http://www.outside-saab.com/donatie/" onclick="window.open(this.href);return false; vermeld. :)

En dank voor degenen die er al gebruik van gemaakt hebben, en alvast aan degenen die dat nog gaan doen.
Het wordt zeer gewaardeerd.

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: betalen per bank

Bericht door millerman » ma 09 jan, 2012 11:39

We hebben de tenaamstelling iets aangepast, zodat mijn naam niet meer noodzakelijk is:

Rekeningnummer: 1699.48.080
T.n.v. Outside Saab te Eindhoven
IBAN/SEPA Nummer: NL62RABO0169948080
BIC Nummer: RABONL2U

Bedankt voor alle giften tot nu toe!

Plaats reactie