Bron: http://bit.ly/2Gl41cF
Nee, dat was de 9-6 die nooit gekomen is. In parallel met de Subaru Tribeca ontwikkelt, totdat GM plotseling de samenwerking met Subaru afkapte. Ik ben er niet rouwig om dat die 9-6 niet door is gegaan. De 9-4X deelt het onderstel met de aangehaalde Cadillac.Dikketrip schreef: ↑di 03 apr, 2018 19:34Subaru toch?
Blauwe lampen hebben ze altijdjelger schreef: ↑zo 02 mei, 2021 22:12Nee, dat was de 9-6 die nooit gekomen is. In parallel met de Subaru Tribeca ontwikkelt, totdat GM plotseling de samenwerking met Subaru afkapte. Ik ben er niet rouwig om dat die 9-6 niet door is gegaan. De 9-4X deelt het onderstel met de aangehaalde Cadillac.
Die witte 9-4X is wel fraai zeg. Zeker met die blauwe lampen.

Dit zijn volgens de advertentie EU headlights…
Klopt, zijn ze ook want geen oranje markersrutgerreinier schreef: ↑ma 24 mei, 2021 10:44Dit zijn volgens de advertentie EU headlights…

Klopt, ik denk dat zwart nooit voor productie is bedoeld, maar voor de pre-productie modellen. Lijkt me ook logisch want de 9-3 en 9-5 hadden destijds ook een blauwe tint.rutgerreinier schreef: ↑ma 24 mei, 2021 15:28Ja dus is niet echt te zeggen dat blauwe voor eu zijn en zwarte voor us. Want blauwe zijn er met en zonder markers.