Mijn plan is om deze winter mijn nieuwe tank te plaatsen (al in huis) en om de huidige carburateur te vervangen voor de betrouwbare 34 ICH. Mijn vorige 96 had dat ook. Die set was afkomstig van BCCP. Momenteel zie ik dat de carburateurwinkel.nl deze carb. veel goedkoper aanbiedt.
De BCCP-set miste een goede adapter tussen de gashendels van de auto zelf en de carb. 'aansluiting. Ik herinner me 'een hoop McGyver' om dat passend te krijgen. Het lijkt er op dat de carburateurwinkel dat onderkent.
Dan, het luchtfilter. Op de een of andere manier paste de vorige keer het originele filter op de Weber. Ik heb geen idee meer hoe ik dat heb gedaan. Waarom geen open filter, waarom het originele? Omdat ik een open filter op een 96 ronduit lelijk vind! Er is te veel 'gerommel' van slangen en bougiekabels om het een een fraai uiterlijk te geven. Ik herinner me ook vaag dat de bovenkant van de Weber wat verder in het luchtfilterhuis stak. Of zoiets...
Dus... is de Weber van de carburateurwinkel helemaal compleet of moet ik weer aan de slag om het passend te maken? (Handchoke heb ik nu ook al) En, zijn er meer 34ICHs in omloop met het originele luchtfilter?
Ik hoor/lees graag jullie reactie!
Weber 34 ICH. En dan...
-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: Weber 34 ICH. En dan...
Volgens mij heeft de die set ook een choke kabel en spullen die je eigenlijk niet nodig hebt. Zeker niet als je al een handchoke hebt nu.
Ik heb destijds een losse ICH 34 gekocht en zelf de gasstang aangepast met wat spul van de bouwmarkt/internet.
Luchtfilter kan ik je niet mee helpen…

Ik heb destijds een losse ICH 34 gekocht en zelf de gasstang aangepast met wat spul van de bouwmarkt/internet.
Luchtfilter kan ik je niet mee helpen…