Radiator is vervangen en waterpomp gereviseerd, ik hoop dat dat genoeg is...MvR schreef: ↑do 30 dec, 2021 11:53Als dat een issue wordt: zoiets kun je redelijk eenvoudig ondervangen door een extra rij in de radiator te laten plaatsen (Hartgers, Zutphen). Dat geeft ± 30% meer koelend vermogen. De standaard radiator is daar op gebouwd. Moet voldoende zijn - mits je waterpomp ook gewoon zijn werk doet.
Saab 95 "de Trol" 1975
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Saab 95 "de Trol" 1975
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Kan je de vloerdelen er ook uitnemen en levende passagiers meenemen
Knap gedaan hoor!

Knap gedaan hoor!

-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Vloerdelen zijn er wel uit te halen, maar toch wel een klusje. De voorstoel is met 4 boutjes weer op de plek te krijgen. Alle banken en stoel zitten er nog wel bij.
Alle complimenten voor Jelmer Brandsma voor het ombouwen!
Hoe krijg je die foto zo groot eigenlijk?
Alle complimenten voor Jelmer Brandsma voor het ombouwen!
Hoe krijg je die foto zo groot eigenlijk?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Als ik op jouw kleine foto klik dan kom ik bij PostImage, daar klik ik op "Deel", dan bij Hotlink voor fora de url kopieren. Dan heb je de grote pica te pakken. Ik sloop er dan ook nog het {URL} gedeelte af zodat alleen de {img} https://fotooooo.jpg {/img} overbijft.

-
Luud
- Donateur (8x)

Met mijn 95 en 96 nooit koelproblemen gehad, ook niet in file rijden. Wel idd nieuwe waterpomp, thermostaat en radiateur.Arbilen schreef: ↑do 30 dec, 2021 14:43Radiator is vervangen en waterpomp gereviseerd, ik hoop dat dat genoeg is...
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ah dank je!Vyv schreef: ↑do 30 dec, 2021 16:09Als ik op jouw kleine foto klik dan kom ik bij PostImage, daar klik ik op "Deel", dan bij Hotlink voor fora de url kopieren. Dan heb je de grote pica te pakken. Ik sloop er dan ook nog het {URL} gedeelte af zodat alleen de {img} https://fotooooo.jpg {/img} overbijft.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Dit vind ik toch wel een mooie foto die wat meer formaat verdient 

-
Funky Dude
- In memoriam †
De stoel zou je gewoon uit de rails moeten kunnen schuiven, wel eerst bedrading lossen.Arbilen schreef: ↑do 30 dec, 2021 16:02De voorstoel is met 4 boutjes weer op de plek te krijgen.
Ik kan me voorstellen dat de 95 in deze kleur door overig verkeer niet meteen als rouwauto herkend wordt, die vlaggetjes zijn voor veel automobilisten gewoon versiering is mijn ervaring.
Mooie Troll hoor! Heb je de windvangertjes in de portieren weggelaten?
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Help me eens, waar zitten die?Funky Dude schreef: ↑do 30 dec, 2021 17:11
Mooie Troll hoor! Heb je de windvangertjes in de portieren weggelaten?
-
silvandam
- Donateur (3x)

-
op
- Donateur (4x)

[]
Wat een mooie voorruit met die getinte band! die is al heel lang niet meer verkrijgbaar.
Wat een mooie voorruit met die getinte band! die is al heel lang niet meer verkrijgbaar.
Reden: onnodige quote
-
silvandam
- Donateur (3x)

Leuk dat je dat zegt! Ik heb nog zitten twijfelen over de originaliteit van de voorruit. Blijkbaar is het een originele ruit
.
-
Funky Dude
- In memoriam †
-
op
- Donateur (4x)

In het onderdelenmagazijn van Saabclub Nederland voor 18 euro per set (links en rechts).