V4 uit de mottenballen

1967-1980
wdullaart
Geregistreerd lid

Re: V4 uit de mottenballen

Bericht door wdullaart » ma 01 dec, 2025 18:36

In de motorruimte hebben we de koppelingscylinder gereviseerd en zwart gelakt en de rembekrachtiger schoongemaakt en in de lak gezet.
Afbeelding
Afbeelding
De hoofdremcylinder ligt nog op de werkbank voor revisie.

Voor de doorvoer van de chokekabel konden we niets geschikts vinden daarom maar een gaatje geboord naast de RW-motor.
Afbeelding

Tenslotte contactpuntjes enzo vervangen maar nog niet afgesteld. Komt volgende keer wel.

wdullaart
Geregistreerd lid

Bericht door wdullaart » ma 01 dec, 2025 18:41

O ja, toch nog een vraagje. Het was me opgevallen dat de achteruitrijlichten het niet doen terwijl de zekering en de lampjes in orde zijn. Nou zag ik gisteren dat op de schakelaar op de schakelstang helemaal niets is aangesloten. Dat verklaart.
Daar zal ik een nieuw kabeltje op zetten, maar waar moet 'ie naartoe? Wie kan me vertellen waar de aansluiting zit?

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ronnes » ma 01 dec, 2025 19:12

Ter hoogte van de zekeringenkast zou er een éénpolig verbindingsblok moeten zijn (witte draad), waarop je de de ene kant van de schakelaar aansluit. De andere kant sluit je aan op zekering 6.

Remleidingen voor en achter: eerst de vaste leiding aan de binnenkant losmaken, dan pas kun je de moer van de flexibele leiding demonteren.

wdullaart
Geregistreerd lid

Bericht door wdullaart » wo 03 dec, 2025 0:09

Dank, ik ga kijken of ik het zo kan vinden.

Plaats reactie