http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=21735
pfoeh... saab boekt weer een succesje... zowaar geen slechte prestatie
saab de veiligste auto
-
Sander
- Forum Admin
Re: saab de veiligste auto
Voor vierde maal veiligste auto volgens ongevalonderzoeker Folksham
"Saab 9-5 veertig procent veiliger dan gemiddeld"
AMSTERDAM - Voor de derde achtereenvolgende keer heeft de Zweedse verzekerings- en ongevalonderzoeker Folksham de Saab 9-5 uitgeroepen tot de veiligste auto op de Zweedse wegen. Volgens de organisatie is de 9-5 veertig procent veiliger dan de gemiddelde personenauto uit het onderzoek. Geen enkele andere auto evenaart het percentage.

Volgens Folksham is het Saab-model tevens de auto waarin de inzittenden de minste risico’s op letsel lopen. De onderzoekers baseren hun toekenning op praktijkgevallen. Alle auto’s die bij een ongeval betrokken zijn worden onder de loep genomen.

Bron: Autotelegraaf
"Saab 9-5 veertig procent veiliger dan gemiddeld"
AMSTERDAM - Voor de derde achtereenvolgende keer heeft de Zweedse verzekerings- en ongevalonderzoeker Folksham de Saab 9-5 uitgeroepen tot de veiligste auto op de Zweedse wegen. Volgens de organisatie is de 9-5 veertig procent veiliger dan de gemiddelde personenauto uit het onderzoek. Geen enkele andere auto evenaart het percentage.

Volgens Folksham is het Saab-model tevens de auto waarin de inzittenden de minste risico’s op letsel lopen. De onderzoekers baseren hun toekenning op praktijkgevallen. Alle auto’s die bij een ongeval betrokken zijn worden onder de loep genomen.

Bron: Autotelegraaf
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

die rode estate was ik... geen centje pijn natuurlijk! Weet iemand nog een nwe 9-5 estate voor weinig voor me? 
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Het bewijst toch maar weer dat Saab het voor elkaar krijgt om inderdaad de veiligste auto op de wegen te zijn.
Ik zou geen andere auto meer willen hebben.
Ik zou geen andere auto meer willen hebben.
-
bram
- Geregistreerd lid
heel goed Saab.
Mede dankzij slaap kan ik mijn vader nog begroeten!
mijn dank is groot
Mede dankzij slaap kan ik mijn vader nog begroeten!
mijn dank is groot