Saab Centre Gol Duiven (Arnhem) dicht
-
Heltio
- Geregistreerd lid
Saab Centre Gol Duiven (Arnhem) dicht
Helaas vandaag dit trieste bericht in mijn brievenbus...
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ja klopt, maar in mijn beleving hoort Arnhem(ook al is het in voorstad Duiven) een dealer te hebben.
Maargoed, vervelend genoeg voor de mensen die er werkten(zullen echt niet allemaal mee kunnen naar Veenendaal) en voor de mensen die er klant waren. Veenendaal is niet het einde van de wereld, maar toch.
Maargoed, vervelend genoeg voor de mensen die er werkten(zullen echt niet allemaal mee kunnen naar Veenendaal) en voor de mensen die er klant waren. Veenendaal is niet het einde van de wereld, maar toch.
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
verde900
- Donateur

-
Julius C.
- Geregistreerd lid
Ik heb de brief ook gehad vandaag, mijn vriendin heeft het voorgelezen, terwijl ik (geloof ik) op de N706 scheurde. Jammer, was fijne toko met hart voor het merk en kundige werkplaatsbezetting (maar helaas ook het er aan vastgekoppelde prijskaartje, eerlijk is eerlijk). Ik zal de laatste factuur maar inlijsten, wordt nog een collector's item zo. 
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
-
Julius C.
- Geregistreerd lid
Olen? Daar komen toch nog beren voor in het wild?blafwoef Geplaatst: Dinsdag 15 September, 2009 21:25 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Flèche Rouge schreef:
Je hebt gelijk, echt een achteruitgang
ik bedoel...
als je van Nijmegen naar Arnhem rijdt voel je al een licht onbehagelijk getto-gevoel... Als je daarna richting Veenendaal nog moet.... Brrrrr!
Wat is er mis met Veenendaal? ( )
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Dan wordt het weer iets beter ...Flèche Rouge schreef: als je van Nijmegen naar Arnhem rijdt voel je al een licht onbehagelijk getto-gevoel... !
Helaas, weer meer verkeer op de A12
PS:
V'daal wel ooit eens groenste gemeente van Nederland, Oh...Zo !!
Maar een beetje gelijk heb je wel, Zuid-Nederland is wel wat bagger, maar ja, in het Noorden(oosten) is amper werk ...
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
-
vroonhof
- Geregistreerd lid
-
Harris
- Geregistreerd lid