... en opeens, op het oude pand van Saab Janse...
-
MvR
- Geregistreerd lid
... en opeens, op het oude pand van Saab Janse...
... aan de Sleutelbloemstraat in Apeldoorn staat er met grote letters: 'binnenkort hier opening van Saab Apeldoorn'.
Twee vragen:
- is het een importeur-intiatief?
- zo ja, waarom krijgen vaste klanten daar dan geen bericht over?
Menno
Twee vragen:
- is het een importeur-intiatief?
- zo ja, waarom krijgen vaste klanten daar dan geen bericht over?
Menno
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
JaMa
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
MvR
- Geregistreerd lid
Ik vind het prima, ik werk er tegenover! (Ga overigens met de fiets naar mijn werk). Wat ik wel jammer vind, is dat we elkaar via het forum blij moeten maken: ik zou het niet erg vinden om een mailing te krijgen (uit het adressenbestand van Janse bijvoorbeeld) met zo'n verheugende mededeling.
Dat geschreven hebbende, vind ik (leest u mee, communicatieafdeling van Kroijmans!?) dat de importeur het er erg bij laat zitten! Na het laatste briefje over het faillissement -dat door de snelle postings op dit forum ook als mosterd na de maaltijd kwam- is het oorverdovend stil geworden. Een update, al was het maar: "we zijn bezig met een nieuw dealerschap, kunnen we u als klant nu ergens mee helpen?" was wel op zijn plaats geweest.
Als ik via eBay spullen koop, is de aftersales vaak nog beter dan die ik nu ervaar.
Menno
Dat geschreven hebbende, vind ik (leest u mee, communicatieafdeling van Kroijmans!?) dat de importeur het er erg bij laat zitten! Na het laatste briefje over het faillissement -dat door de snelle postings op dit forum ook als mosterd na de maaltijd kwam- is het oorverdovend stil geworden. Een update, al was het maar: "we zijn bezig met een nieuw dealerschap, kunnen we u als klant nu ergens mee helpen?" was wel op zijn plaats geweest.
Als ik via eBay spullen koop, is de aftersales vaak nog beter dan die ik nu ervaar.
Menno
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Misschien hebben ze bij de importeur zo iets: eerst zien, dan geloven. Je moet de mensen ook niet blij maken met een dode mus...MvR schreef:Ik vind het prima, ik werk er tegenover! (Ga overigens met de fiets naar mijn werk). Wat ik wel jammer vind, is dat we elkaar via het forum blij moeten maken: ik zou het niet erg vinden om een mailing te krijgen (uit het adressenbestand van Janse bijvoorbeeld) met zo'n verheugende mededeling.
Menno
-
MvR
- Geregistreerd lid
Zo bedoelde ik het niet: ze moeten linksom of rechtsom meer van zich laten horen! Klantenbinding heet dat. Normaal doet een dealer dat, nu ligt die taak bij de importeur. En ze verzaken: ze laten helemaal niets van zich horen.Misschien hebben ze bij de importeur zo iets: eerst zien, dan geloven. Je moet de mensen ook niet blij maken met een dode mus...
Of het een goedwillende ondernemer is die voor zichzelf gaat beginnen, of iemand die door de importeur wordt aangestuurd, dat kan me niet schelen. In ieder geval vind ik het raar dat ik via stickers op ramen op de hoogte moet blijven. Ik heb geen pakje boter gekocht. De importeur bestaat dankzij goedwillende klanten die een enorm bedrag op tafel leggen. Laten de importeur daar iets voor terugdoen. Een brief over de voortgang is dan wel het minste!!
Menno