Vond dit net op GM Media Online:
http://media.gm.com/servlet/GatewayServ ... ocid=50843
goed nieuws: nadaguides (een belangrijke reviewer/pricer in de vs) is nogal enthousiast over de Xwd 9-3 aero estate.
Saab 9-3 wagon top 5 car Nadaguides.com
-
op
- Donateur (4x)

-
Garrett
- Lid van verdienste
Klopt. Niet zelfs voor hun doen. De journalist in kwestie is redelijk snel negatief over auto's, en was inderdaad vol lof over de Turbo X.
Iemand ook met een lichte glimlach en een waarom-lees-ik-dit-nog gezicht het artikel over de 20% auto's gelezen waarin, goh, de BMW met de eer ging strijken?
Misschien moet ik mijn abonnement opzeggen. Folders van BMW's zijn meestal toch gewoon gratis te krijgen bij de dealer? Volgende keer eens vragen
Dussuh... On-topic. Saab mag wel wat goede reviews hebben. Het is nou niet zo dat ze shitty producten verkopen, ze worden gewoon (letterlijk?) doodgezwegen.......
Iemand ook met een lichte glimlach en een waarom-lees-ik-dit-nog gezicht het artikel over de 20% auto's gelezen waarin, goh, de BMW met de eer ging strijken?
Misschien moet ik mijn abonnement opzeggen. Folders van BMW's zijn meestal toch gewoon gratis te krijgen bij de dealer? Volgende keer eens vragen
Dussuh... On-topic. Saab mag wel wat goede reviews hebben. Het is nou niet zo dat ze shitty producten verkopen, ze worden gewoon (letterlijk?) doodgezwegen.......
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
saab
ja, ik vind oprecht dat het populair is om Saab dood te zwijgen of af te zeiken op productcyclus argumenten. In mijn ogen bullocks maar als je ouder wordt is de kans groter dat je gaat echolalieën (na-apen). Zal dus wel iets zijn wat je kunt verwachten bij bladen die al (veel te) lang meegaan. En wat hoort ik daar: Elsevier zakt op de beurs want wil van de bladen af maar niemand koopt ze. There goes another argument against Saab.