Black Turbo - classic 900 GT
-
Michail
- Geregistreerd lid
Black Turbo - classic 900 GT
Op de site van Peter Haaima is onder "projecten" een mooi verhaal te lezen hoe zijn 900 GT nu te bewonderen is naast de Black Turbo op de IAA in Frankfurt.
Blijkbaar rijden de mooiste GT's rond in ons eigen kikkerland.... Het verhaal is voorzien van enkele foto's van de auto's samen op de IAA
Blijkbaar rijden de mooiste GT's rond in ons eigen kikkerland.... Het verhaal is voorzien van enkele foto's van de auto's samen op de IAA
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
Hier te vinden:
http://www.haaima-automobielen.nl/index ... ojectid=16
Ben niet zo'n fan van het gaas in zn grill en de witte knipper verlichting maar verder een zeer mooie auto.
http://www.haaima-automobielen.nl/index ... ojectid=16
Ben niet zo'n fan van het gaas in zn grill en de witte knipper verlichting maar verder een zeer mooie auto.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Doc
- Donateur (2x)

-
Sander
- Forum Admin
Veel mooier zo in de originele staat. Ik zou bijna hopen dat ie zo bleef.
Normaal ben ik niet zo'n strikte aanhanger van het zo origineel mogelijk houden van Saabs, maar zoals ie er eerst uit zag vond ik een stuk minder mooi.
Er voor:

(wat zonde die grille en knipperlichten....)
In originele staat:



Wauw!
Sander
Normaal ben ik niet zo'n strikte aanhanger van het zo origineel mogelijk houden van Saabs, maar zoals ie er eerst uit zag vond ik een stuk minder mooi.
Er voor:
(wat zonde die grille en knipperlichten....)
In originele staat:
Wauw!
Sander
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
maurice1970
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

heb die 99 van mij op ook op een beurs gehad en die vette vingers zijn met slechts 1 goede poetsbeurt weg (jaloerse krassen met sleutelhangers daargelaten)... zou de auto dus niet zomaar zonder reden laten overspuitendavidjoost schreef:Ik hoop dat de 900 GT in nette staat terugkeert van de beurs...
Die GT ziet er op de beurs beter uit dan op de fotos daarvoor (imho) maar wat me verbaast is dat deze 'originele' GT gebadged is met '900 turbo'... GT's waren toch helemaal kaal wat dat betreft? Juist in het hol vd leeuw (lees Saab stand op dé europese autobeurs) zou dat toch origineel moeten zijn? Of hebben ze, omwille van het vergelijk met de 99 turbo I en de 9-3 black turbo, er tochnog turbobadges op geplat?
-
Rutger
- Geregistreerd lid