Onthulling van de nieuwe Saab 9-3
-
moodystarfish
- Geregistreerd lid
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Robert Toet
- Geregistreerd lid
-
Illu
- Geregistreerd lid
'k had dat ook al gemerkt, er is ook ergens een filmpje van het Saab Performance Team waar ze uit een trailer rijden. de truck die ervoor hangt is ook een volvo.moodystarfish schreef:Is dat een Volvo vrachtwagen?
edit: het filmpje staat op YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=WWzS_Ucp ... 2Dreloaded
-
shearwater
- In memoriam †
Hij staat in ieder geval al op de Saab International site http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/index.shtmlRobert Toet schreef:September. Maar de grote vraag is wanneer staat ie bij je thuis??:-)
-
gj900
- Donateur (9x)

-
Tompa
- Geregistreerd lid
So my pictures of the 9-3 Convertible 2,0t BioPower shot with my SonyEricsson 750i has made it all the way to The Netherlands from Hässleholm in Sweden....edwardkommeren schreef:dit valt toch wel mee zo?moodystarfish schreef:Errug knap, al hou ik niet zo van het nieuwe design van de achterlichten op de SS en Cabrio...
I took the pictures of the beautiful masterpiece on my way down to Kristianstad on a sunnu day on the 21´st of july, to collect my Opel Astra Caravan. I´m driving the Opel until the VW is ready for me to pick up.
I´ve got a couple of pictures more in the mobile....
/Tompa
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Caspar
gj9000 schreef:Ik heb me daarover ook geërgerd.... op het podium bij het diner tijdens het Saabfestival stond ook een Volvo trekker voor de Salomon trailer.... Hier had Scania meer mee moeten doen gezien de gezamenlijke historie..moodystarfish schreef:Is dat een Volvo vrachtwagen?
Het viel me ook op bij de foto's van Pilots wanted dat er met Mercedes vrachtwagens werd gereden..
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Ha, dat had ik nou ook. Vond echt dat daar een Scania had moeten staan als trekker. Misschien een mooie Torpedo (Scania Vabis L76 ofzo)gj9000 schreef:Ik heb me daarover ook geërgerd.... op het podium bij het diner tijdens het Saabfestival stond ook een Volvo trekker voor de Salomon trailer.... Hier had Scania meer mee moeten doen gezien de gezamenlijke historie..moodystarfish schreef:Is dat een Volvo vrachtwagen?

-
dunnerudy
- Donateur (7x)