verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
-
Steve-O
- Donateur (8x)

verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
https://www.klassiker.nu/reportage/pris ... -i-nyskick
De 9-3 Aero ging met 37980 km op de teller voor SEK 87.000 van de hand. Dat is ongeveer € 8250,- .
De 9-3 Aero ging met 37980 km op de teller voor SEK 87.000 van de hand. Dat is ongeveer € 8250,- .
-
verde900
- Donateur

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
Weinig geld voor zo'n juweeltje, had hem zien staan..
Een 850r met zo'n stand doet zomaar 30k
Een 850r met zo'n stand doet zomaar 30k
-
Ewout
- Donateur (5x)

Voor een mk1 9-3 Aero (in saai grijs) is het wel geld... Maar niet teveel, lijkt me gezien de kilometerstand.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

best wel veel voor een vectra op winterbanden en plastic wieldoppen, wel met saabmotor dat dan wel
onder dat artikel de RR is al weer 50 jaar oud, times fly
onder dat artikel de RR is al weer 50 jaar oud, times fly
-
gudmundje
- Donateur

zeg nooit Vectra, zeg Calibra, klinkt beterturbopilot schreef: ↑vr 19 jun, 2020 13:13best wel veel voor een vectra op winterbanden en plastic wieldoppen, wel met saabmotor dat dan wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onder dat artikel de RR is al weer 50 jaar oud, times fly![]()
-
J.vandermeulen
- Donateur

Als ik Opel Calibra hoor denk ik altijd aan die stoffige kandidaatnotaris die jaren in die slopel reed alvorens hem achterop een vuilniswagen total loss te karren. De beste man ging direct naar de Opelgarage om een nieuwe te bestellen waarna het volgende antwoord volgde: Ik hoop dat u de vakliteratuur beter volgt dan de autoblaadjes want de calibra wordt al 10 jaar niet meer gemaakt!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

en je ziet ze ook niet meer 
-
gudmundje
- Donateur

af en toe nog wel. De meeste zijn op circuit in de prak gereden. Velen met een Saab blok erin want dat ging niet stuk
-
verde900
- Donateur

Ik vind het best wat zorgwekkend dat de "liefhebbers" hier zo'n unieke NG900 voor ruim 8k te duur vinden, je koopt voor dat beetje geld echt iets unieks..
-
Ewout
- Donateur (5x)

Volgens mij is er niemand hier die dat heeft getypt... 
-
gudmundje
- Donateur

komt wel goed. Aanbod van mooie NG 900's en 9-3's begint te slinken. Blijft een mooi model, naar mijn mening vele malen mooier en tijdlozer dan de opvolger.verde900 schreef: ↑vr 19 jun, 2020 18:57Ik vind het best wat zorgwekkend dat de "liefhebbers" hier zo'n unieke NG900 voor ruim 8k te duur vinden, je koopt voor dat beetje geld echt iets unieks..
Ik weet nog dat ik in 94 mijn hart vasthield met wat GM / Saab voor de dag zou komen en opgelucht was met die eerste persfoto
-
verde900
- Donateur

Vrienden, het ding is echt gevonden voor dat geld
Er zitten ook 3 spaaks lichtmetalen velgen bij
Er zitten ook 3 spaaks lichtmetalen velgen bij
-
turbopilot
- Donateur (7x)

En Ik had er voor de zekerheid tig smilies achter gezet
Weinig geld voor zo weinig kilometers , alleen persoonlijk vindt ik hem in deze kleur er niet zo spanned eruit zien
Weinig geld voor zo weinig kilometers , alleen persoonlijk vindt ik hem in deze kleur er niet zo spanned eruit zien
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik zou zo niet weten wat zo weinig kilometers doen met een motor die geregeld smering nodig heeft.
Ook alle rubbers drogen uit: maar wellicht is alles al vervangen.
Ik moest bij km 153.000 alle onderstel en ophangrubbers vervangen: echt alles kapot of uitgedroogd.
Ook alle rubbers drogen uit: maar wellicht is alles al vervangen.
Ik moest bij km 153.000 alle onderstel en ophangrubbers vervangen: echt alles kapot of uitgedroogd.
-
verde900
- Donateur

Dat is zo maar 'n lage stand is voelbaar, olie is doorgaans jaarlijk ververst, doe mij er maar een..
Heb 'n 26jaar oude (zweedse) auto met 105.000km die echt nog goed aanvoelt..
Heb 'n 26jaar oude (zweedse) auto met 105.000km die echt nog goed aanvoelt..