Gestolen Saab 9-3 op de vlucht in Tiel
-
hightower
- Geregistreerd lid
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 16 jan, 2010 20:23
- Regio: NL - Provincie Gelderland
gestolen Saab 9-3
Gestolen Saab 9-3 met 200 km/h over de A15 bij Tiel.
https://www.gelderlander.nl/tiel/wilde- ... oogle.com/
https://www.gelderlander.nl/tiel/wilde- ... oogle.com/
-
RonnieW
- Donateur (3x)

- Berichten: 1367
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 20:18
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: gestolen Saab 9-3
Zonde

© Marco van Deick/Persbureau Heitink
© Marco van Deick/Persbureau Heitink
Saab 9³ Sport Estate 2.8 V6 T Aero Hirsch / 2006
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
-
hightower
- Geregistreerd lid
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 16 jan, 2010 20:23
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: gestolen Saab 9-3
Hier nog een beeld koppeling/ drukgroep ligt op straat.\
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -op-straat
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -op-straat
-
ReinO
- Donateur (2x)

- Berichten: 16735
- Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: gestolen Saab 9-3
gestolen ook nog, en dat op kerstavond.
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

- Berichten: 2067
- Lid geworden op: di 15 mar, 2005 17:56
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
sprankel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 844
- Lid geworden op: za 26 sep, 2009 17:59
- Regio: - kies een regio
Gestolen Saab 9-3 op de vlucht in Tiel
Berichtgeving via facebook Politie Tiel
https://www.facebook.com/politie.tiel/p ... =3&theater
‘KLAPPER’ VAN EEN AANHOUDING.•
Afgelopen nacht kregen wij de melding dat er een gestolen voertuig op de A15 zou rijden. Hierom zijn wij dit voertuig gaan opwachten bij afslag Kesteren en ja hoor, daar kwam hij aangereden. Wij wilden het voertuig laten stoppen bij afslag Echteld. In eerste instantie leek het alsof de verdachten mee gingen maar niets bleek minder waar.. op het laatste moment gingen zij er met hoge snelheid (200+ km per uur) vandoor. Wij hebben gelijk de achtervolging ingezet.
De verdachten besloten afslag Tiel te nemen en zijn half Tiel doorgereden. Dit met hoge snelheden en hierbij zijn er zeer gevaarlijke capriolen uitgehaald. Na een wilde achtervolging van een aantal minuten reden wij op de Beethovenstraat en klapte het voertuig zeer hard over een hoge drempel. Hierdoor vloog het voertuig heel kort in brand en zijn er veel auto-onderdelen door de lucht gevlogen.
Er ontstond een enorme rookontwikkeling waardoor wij heel eventjes slecht zicht hadden. De verdachten hebben hier gebruik van gemaakt en zijn gauw uit het voertuig gesprongen en hebben het op lopen gezet.
Door alle rookontwikkeling hebben wij helaas maar 1 verdachte zien rennen. Na een korte achtervolging te voet hebben wij deze verdachte kunnen aanhouden in de Händelstraat. De tweede verdachte hebben wij helaas nog niet kunnen aanhouden. Het voertuig is in beslag genomen en hier zal onderzoek naar gedaan worden. De aangehouden verdachte had ook handschoenen aan en een bivakmuts op zak. Ook de reden hiervan zal worden onderzocht.
Wij kunnen in ieder geval zeggen dat we ons kerstcadeau binnen hebben gekregen!
P.S. In alle haast hadden wij de deur van ons voertuig open laten staan met de sleutel nog in het contact. Een oplettende burger heeft dit gezien en heeft ons voertuig ‘beveiligd’ totdat wij terug waren. Dank hiervoor!!
#aanhouding #achtervolging #heling #diefstal #gestolenvoertuig #gevaarlijk #rennenishebben #echteboevenvangen #politie #Tiel
: @marcovandeick

https://www.facebook.com/politie.tiel/p ... =3&theater
‘KLAPPER’ VAN EEN AANHOUDING.•
Afgelopen nacht kregen wij de melding dat er een gestolen voertuig op de A15 zou rijden. Hierom zijn wij dit voertuig gaan opwachten bij afslag Kesteren en ja hoor, daar kwam hij aangereden. Wij wilden het voertuig laten stoppen bij afslag Echteld. In eerste instantie leek het alsof de verdachten mee gingen maar niets bleek minder waar.. op het laatste moment gingen zij er met hoge snelheid (200+ km per uur) vandoor. Wij hebben gelijk de achtervolging ingezet.
Wij kunnen in ieder geval zeggen dat we ons kerstcadeau binnen hebben gekregen!
P.S. In alle haast hadden wij de deur van ons voertuig open laten staan met de sleutel nog in het contact. Een oplettende burger heeft dit gezien en heeft ons voertuig ‘beveiligd’ totdat wij terug waren. Dank hiervoor!!
#aanhouding #achtervolging #heling #diefstal #gestolenvoertuig #gevaarlijk #rennenishebben #echteboevenvangen #politie #Tiel

-
Raggare
- Geregistreerd lid
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: di 01 mar, 2011 13:04
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: Gestolen Saab 9-3 op de vlucht in Tiel
en dat is nr 2....
VW Up! 2021
VW E-Up! 2022
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3091
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Gestolen Saab 9-3 op de vlucht in Tiel
Ojee, als dit bericht voldoende aandacht krijgt in bepaalde kringen is het wachten op de eerste plofkraak met een turbo X estate. Als ze de 9-3X-en met Dionkuur maar laten staan.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
9-3X 2009 2.0T
-
Tubbe
- Donateur (2x)

- Berichten: 3954
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 20:26
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Gestolen Saab 9-3 op de vlucht in Tiel
Nummer 2?Raggare schreef: ↑do 26 dec, 2019 14:03en dat is nr 2....
SAAB: See, Buy, Fly!
Nu:
Simon: 9-5 Estate Aero '03, 270pk Prins VSI, Graphite Green
Toen:
Ulrika: 9-5 Estate Vector 2.0t BP '06, 220pk Prins VSI, Chili Red
SZN: 9-5 Estate SE 2.0t '99, 200pk Vialle LPi, Midnight Blue
Nu:
Simon: 9-5 Estate Aero '03, 270pk Prins VSI, Graphite Green
Toen:
Ulrika: 9-5 Estate Vector 2.0t BP '06, 220pk Prins VSI, Chili Red
SZN: 9-5 Estate SE 2.0t '99, 200pk Vialle LPi, Midnight Blue
-
RonnieW
- Donateur (3x)

- Berichten: 1367
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 20:18
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: Gestolen Saab 9-3 op de vlucht in Tiel
Inzittenden vluchten na het rammen van betonblokken bij Groenekan.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/199644 ... nekan.html

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/199644 ... nekan.html

Saab 9³ Sport Estate 2.8 V6 T Aero Hirsch / 2006
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
-
Bummer
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: do 26 mei, 2016 9:20
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Gestolen Saab 9-3 op de vlucht in Tiel
Als dit maar niet hetzelfde virus wordt dat jaren geleden in Zwolle e.o. heerste. Al die 99s en 900s die toen mishandeld werden just for fun...
Mijn auto kraakt niet, maar heeft karakter...