http://www.autospies.com/article/index. ... tegoryId=8
de pers lijkt zeker niet negatief!
(heerlijk zo´n nieuw draadje

gelukkig spaar je nog, kun je nog even doorsparen voor een echt mooieJ-We schreef:Het stuur is idd niet zo mooi maar de versnellingspook vindt ik ook saai......Jelmer

dat is waar! maar ik ben bang dat de 9-7X wel 2 tot 3 keer zoveel kost als 9-2X, en laten we wel wezen, voor die centen kan er toch wel een ander dashboardje in?Ruud schreef:Als je kijkt naar het Dashboard (opstelling van de tellers, vorm van de luchtroosters, knoppen op het paneel enz.) van de 9.7, zie je dat daar veel meer Saab in zit dan bij de 9.2
verde900 schreef:gelukkig spaar je nog, kun je nog even doorsparen voor een echt mooieJ-We schreef:Het stuur is idd niet zo mooi maar de versnellingspook vindt ik ook saai......Jelmer

Ik kan met name de 7-serie erg waarderen, hoewel die niet echt aan lijkt te slaan. De 5-serie vond ik spuuglelijk, maar begin er langzamerhand mooie lijnen in te zien. De 6 vind ik maar matig. De 1 is echt een gedrocht van de bovenste plank imho, evenals de X5 en vooral de X3.josephine schreef:Ehh, tis inderdaad een rasechte BMW van de laatste tijd: zo lelijk als de pest! Misschien dat het met een stel jampotglazen voor de ogen nog ergens op lijkt ........... ik snap BMW nie, de vorige 7-serie en 5-serie waren zo mooi ............ als je de huidige zielige dingen ziet ......... zelfs de S-type-R is al vele keren beter gewaardeerd dan de M5!Moppersmurf schreef: Dat wordt dus lastig, een opgeleukte Soebaroe tegen een rasechte BMW.