Er word gesproken over overlast bij parkeren door de grote van SUV's.Elevation12,000 schreef: Link met parkeren blijft vreemd![]()
Mijn reactie daarop is dat ik daar zelf helemaal geen last van heb, ze zijn groter en kan soms vervelend zijn, maar overlast? 1.3% van het de totale hoeveelheid auto's op de weg is SUV. Hoe kunnen mensen er zo veel last van hebben? In de PC Hoofdstraat misschien wel maar daar kom ik niet zo vaak...
Mensen moeten niet zo zwaar op de hand zijn bij voorbaad.

