niet zozeer in dit specifieke geval, maar in de algemeenheid. wat nut heeft het te weten dat 'een Elektrisch Vehikel' in 3 seconden op de 100 zit, als datzelfde hok een actieradius hebt dat slechter is dan dat van mijn Honda Pan EuropeanHenk-Jan schreef: ↑vr 28 apr, 2023 18:18Ja inderdaad, dat wilde je toch weten toen je naar de actieradius vroeg?![]()
Emily GT EV
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: NEVS EV (Saab)
-
Orphy
- Donateur (5x)

Je zit droog in een auto met dezelfde (lees betere) prestaties.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Ik vind 'm mooi. Maar hoe groot is dat ding eigenlijk? Ik kan nergens afmetingen vinden. Ze kunnen wel zeggen dat-ie ruim van binnen is ten opzichte van andere EV's, maar als ik deze foto zie met een uitgekaste 9³ voorop, dan ben ik wel benieuwd naar de buitenafmetingen.

Ik heb een inpandige garage, veertig jaar geleden had ik nog veel plaats over naast de 96, maar die werd steeds kleiner met de komst van de 900 en vervolgens de 9³. Een 9-5NG kan al niet meer binnen...

Ik heb een inpandige garage, veertig jaar geleden had ik nog veel plaats over naast de 96, maar die werd steeds kleiner met de komst van de 900 en vervolgens de 9³. Een 9-5NG kan al niet meer binnen...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

de Emily is ongeveer net zo lang als een NG 9-5 en iets breder. Het is de grootste auto die ooit in Trolhattan gemaakt is
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Hij is in iig een stuk breder dan een 9-3 gezien de spatbord verbreders.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik ook en ook als menig ander EV model. Als het er dan toch ooit van moet komenJungleman schreef: ↑vr 28 apr, 2023 16:42ondanks dat het elektrisch is, vind ik 'r mooier dan de Tesla's
-
rutgerreinier
- Donateur

In een Model 3 hebben ze een v8 gelepeld, dus alles is mogelijk.Jungleman schreef: ↑do 27 apr, 2023 13:01wat ik bij een electrische auto een beetje lachwekkend vind worden: de 0-100 sprint. een actieradius lijkt me handiger te weten.
die laatste electrische Nevs-en zien er wel aardig uit. ik mis alleen een 2.3T-motor![]()
-
gudmundje
- Donateur

die gaat nu in 8 seconden naar honderd ipv in 4rutgerreinier schreef: ↑zo 30 apr, 2023 10:24In een Model 3 hebben ze een v8 gelepeld, dus alles is mogelijk.
Serieus, leuk voor die Chinezen dat ze na 10 jaar toch een elektrische auto hebben kunnen bouwen. Echt knap...
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik denk niet dat iemand het antwoord op je tweede vraag kan geven.
-
busy
- Donateur (4x)

Op dit moment niet Daarvoor is opnieuw kapitaal nodig om deze auto in productie te kunnen nemen Van NEVS is niet veel meer over Ook van de productie faciliteiten is weinig over
-
ssuunneemm
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

bouwen ze in recordtijd deze autos van scratch/schets naar rijdbare prototypes met alles nieuw ontworpen en gefabriceerd en dan kiezen ze er toch voor om de raamschakelaars van de 9-3 sportsedan te gebruiken (zie links bij de deurgreep) en het handrem knopje van de NG 9-5/9-4X (op het middenconsole)

-
gudmundje
- Donateur

besparen eh, was nodig na 10 jaar dromen en champagne drinkenStyle&Co schreef: ↑ma 01 mei, 2023 11:57bouwen ze in recordtijd deze autos van scratch/schets naar rijdbare prototypes met alles nieuw ontworpen en gefabriceerd en dan kiezen ze er toch voor om de raamschakelaars van de 9-3 sportsedan te gebruiken (zie links bij de deurgreep) en het handrem knopje van de NG 9-5/9-4X (op het middenconsole)