pontiac saab

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 07 okt, 2005 9:58

Ik wil niet vervelend doen maar... zit SAAB nog in Zweden dan?

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » vr 07 okt, 2005 11:32

Ik associeer "Saab" nog steeds met Zweden, alhoewel ik inderdaad moet bekennen dat er steeds minder Zweeds aan het merk kleeft.

Ontkenningsfase is bijna afgerond. Op naar de acceptatie :? ...

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » do 17 nov, 2005 20:50

Hier alvast een kleine preview van mijn nieuwste impressie!

Afbeelding

De opvolger van de Saab Sonett, op basis van de Pontiac Solstice.

Ik heb de full-screen impressie (1280x960) naar een aantal autobladen/websites toe gemaild. Zodra een van hun hem publiceerd, zal ik een nieuw topic openen hier. Tot dan toe.... even geduld nog, jullie Saab-forummers hebben de exclusieve rechten op deze teaser!

davidjoost

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » do 17 nov, 2005 21:18

Ik zie 'm niet :(

edit: oh, het is dat kleine ding

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 17 nov, 2005 21:28

davidjoost schreef:Ik heb de full-screen impressie (1280x960) naar een aantal autobladen/websites toe gemaild. Zodra een van hun hem publiceerd, zal ik een nieuw topic openen hier. Tot dan toe.... even geduld nog, jullie Saab-forummers hebben de exclusieve rechten op deze teaser!
davidjoost
Ondanks dat je goed overweg kan met photoshop of iets dergelijks, komt dit op mij toch enigszins arrogant over hoor.... :? Je gaat er dus tevens van uit dat een van de bladen jouw creatie wel zal publiceren... Ik hoop het van harte voor je (en voor ons, want anders zullen we nooit weten wat zich achter die 'teaser' verbergt...of?)

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » do 17 nov, 2005 22:15

Het was absoluut niet arrogant bedoeld, maar meer humoristisch en ironisch.

Desondanks heeft CarandDriver.com mij toegezegd begin volgende week de impressie op hun website te publiceren.

davidjoost

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 17 nov, 2005 22:32

davidjoost schreef:Het was absoluut niet arrogant bedoeld, maar meer humoristisch en ironisch.
Sorry, vatte het anders op :oops:
davidjoost schreef:Desondanks heeft CarandDriver.com mij toegezegd begin volgende week de impressie op hun website te publiceren.

davidjoost
Gefeliciteerd! :applause: Ben benieuwd wie het daarna gaat overnemen op zijn of haar site! Maar... nu moeten wij nog een week wachten.. :( :wink:

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » vr 18 nov, 2005 0:52

Ziet er prachtig uit Thx

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 18 nov, 2005 0:56

wacht maar tot je hem straks full-screen kunt aanschouwen...! :lol:

davidjoost

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » vr 18 nov, 2005 1:33

[]Afbeelding

lijkt sprekend op het gezicht van de Duivel...

(kap=voorhoofd lampen=ogen, tussen kap en bumper=open mond, en de badge is zijn baard)

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 18 nov, 2005 14:07

ook AutoWereld.com heeft inmiddels toegezegd geïnteresseerd te zijn in publicatie op hun website.... misschien duurt het wachten dan toch niet meer zolang...

davidjoost

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » vr 18 nov, 2005 14:54

Je kan toch ook gewoon niet zo spannend doen, en 'm hier posten?

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » vr 18 nov, 2005 14:58

Jongens jongens, davidjoost heeft misschien wel uren zitten zwoegen om deze impressie te creeeren en dit nog afgezien van alle kennis en kunde vergaren alvorens dit ueberhaupt te kunnen

Het gaat zoals davidjoost het wil

Succes dj en kom vooral vaker met zulke impressies

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 18 nov, 2005 21:00

@Elevation: dankjewel, jij snapt het....

ik heb nu ook te maken met een autoblad die het alleenrecht heeft opgeëist voor de gedrukte publicatie, namelijk AutoVisie!!!

ik heb de garantie dat mijn impressie in het eerstvolgende nummer komt! :shock: :D

dus vandaar dat ik het toch even spannend wil houden, voordat mijn impressie het hele internet overvliegt... dat zou niet eerlijk zijn tegenover de Autovisie en de twee (auto)website beheerders die nog niks ervan gepubliceerd hebben.

davidjoost

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » vr 18 nov, 2005 21:22

davidjoost schreef:@Elevation: dankjewel, jij snapt het....

ik heb nu ook te maken met een autoblad die het alleenrecht heeft opgeëist voor de gedrukte publicatie, namelijk AutoVisie!!!

ik heb de garantie dat mijn impressie in het eerstvolgende nummer komt! :shock: :D

dus vandaar dat ik het toch even spannend wil houden, voordat mijn impressie het hele internet overvliegt... dat zou niet eerlijk zijn tegenover de Autovisie en de twee (auto)website beheerders die nog niks ervan gepubliceerd hebben.

davidjoost
keep in mind...

"kunst gebaseerd op bestaande kunst, is miserable kunst"

"he is a poor pupil, who does not outdo his master"

"nature is the inspiration of pure art"

-notebooks of LdV

(de prestatie is niks meer als een vergankelijke impressie, met een associatieve waarde die niet dieper gaat als datgene wat al gepresteerd is. daarom wordt je enthousiasme beantwoord met een telleurstelling.)

-overigens kan een blad niet het beeldrecht opeisen!,
niettemin,.. leuk om te zien. (en het woord leuk is in dit opzicht negatief als je het serieus neemt.)

Plaats reactie