Saab-website even uit de eter?
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
jvhecke
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
back to business
voor zover ik kan zien is alles nu wel weer working and order. Nou de centen nog.
-
bob_z
- Geregistreerd lid
-
jvhecke
- Geregistreerd lid
one name two companies...dat staat er al zo lang ik het weet, heeft niks met GM te maken.bob_z schreef:er staat nu bij saab.com: one name two companies:
!!!SAAB IS WEER ZELFSTANDIG!!!
GM is dood lang leve Saab!!!!
GM weg is natuurlijk wel een reden om een (klein) feestje te bouwen en te hopen dat het blijft duren.
On topic: iemand een idee waarom de sites plat lagen? Heeft dat iets met het gerechtelijk akkoord te maken?
Jo
-
paulzee
- Geregistreerd lid
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Lijken me interessante tjden om eens op de website van SAAB te gaan kijken. Zie ook twee sticky topics in het nieuws
Vooral als je voor de deadline van de hoofdredactie nog wat moet inleveren over een automerk dat je eigenlijk niet kent. Dan maar even googelen en zie daar: site plat!
Eindelijk is er grootschalige interesse voor SAAB en dan kunnen ze de site niet draaiend houden
Vooral als je voor de deadline van de hoofdredactie nog wat moet inleveren over een automerk dat je eigenlijk niet kent. Dan maar even googelen en zie daar: site plat!
Eindelijk is er grootschalige interesse voor SAAB en dan kunnen ze de site niet draaiend houden
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik begreep dat er iets van 4,5 miljoen bezoekers waren in een tijdspanne waarin er normal iets van 25.000 zijn.
ik denk dat het niet meer dan redelijk is dat je niet kan verwachten dat men zoveel traffic capaciteit vooraf inhuurt (middels servercapaciteit). DAT zou nog eens een marketing budget verspilling zijn.....
ik denk dat het niet meer dan redelijk is dat je niet kan verwachten dat men zoveel traffic capaciteit vooraf inhuurt (middels servercapaciteit). DAT zou nog eens een marketing budget verspilling zijn.....
-
Tubbe
- Donateur (2x)