Mee eens. Het is m.i. een opinie en geen wetenschap. In een groot deel van de "kritiek" kan ik me wel vindenop schreef: ↑wo 13 feb, 2019 14:28Je kan over details gaan ziften, maar de teneur is dat Saab een gaaf merk is met coole auto's.
SAAB was gewoon ontzettend cool
-
John
- Geregistreerd lid
Re: SAAB was gewoon ontzettend cool
-
Funky Dude
- In memoriam †
Dat wisten wij toch al lang???SAAB was gewoon ontzettend cool
-
bertjee
- Geregistreerd lid
Ik zag pas nog een 9-5 rijden echt jammer dat je ze bijna niet meer tegenkomt.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Dat is dan weer leuk van de Regio avondenop schreef: ↑wo 13 feb, 2019 14:28Je kan over details gaan ziften, maar de teneur is dat Saab een gaaf merk is met coole auto's.
daar ben ik blij mee![]()
Je kunt beter met iemand die het merk leuk vindt over details muggeziften, dan met iemand die het sowieso stom vindt.
-
gewoonikke
- Geregistreerd lid
Wel grappig dan dat zowel de Calibra als het Vectra A onderstel volledig identiek aan elkaarzijngudmundje schreef: ↑di 12 feb, 2019 17:46De 900NG stond op een verbeterd chassis van de Opel Calibra, niet de VectraChristiaan94 schreef: ↑di 12 feb, 2019 12:07Verklaar U nader..Steve-O schreef: ↑di 12 feb, 2019 10:50Hoezo een positief artikel? Er staan flink wat zinsneden in die geen hout slaan of domweg niet kloppen en conclusies tussendoor waar je kromme tenen van krijgt. Kritiek is prima, maar dan moet het wel kloppen.![]()
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Ik ben het echt niet eens met de titel: SAAB is gewoon ontzettend cool. Zelfs nu nog.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Die van jou misschien, die van mij niet. Want geen aircoop schreef: ↑vr 15 feb, 2019 14:46Míjn Saab is ontzettend cool!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

arko is met dit weer ook lekker cool 
-
op
- Donateur (4x)

-
gudmundje
- Donateur

en zo slecht was dat onderstel niet als je dit filmpje bekijkt. vanaf 1.40 900NG 2.3 turbo vs Nissan Skyline. Saabje houdt goed standgewoonikke schreef: ↑do 14 feb, 2019 3:07Wel grappig dan dat zowel de Calibra als het Vectra A onderstel volledig identiek aan elkaarzijn
-
gudmundje
- Donateur

-
Steve-O
- Donateur (8x)

Met een 2.0 turbo, had 'ie mischien nog gewonnen ook. Helemaal 1:1 is de vergelijking natuurlijk niet met de straatversies van beide auto's, of was in deze klasse geen modificatie van standaard toegestaan?
-
Alex B
- Geregistreerd lid
Volgens mij was het wel degelijk een turbo. Bij de samenvatting van de eerste race wordt gesproken over dat ie z'n turbo opblies.
Alex
Alex