Saab 9-6X van de baan

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 06 okt, 2005 19:40

Aan dat soort berichten kun je wel afleiden dat een merk tot op zekere hoogte hersendood is. Als ze daar in Trollhattan zo krampachtig vasthouden aan de hockeystick en het contactslot om te laten zien dat een auto een 'echte' Saab is, dan gaat dat sowieso ten koste van innovatie en creativiteit. Tenslotte, niet alle 'echte' Saabs hadden een hockeystickfiguur en een contactslot tussen de stoelen.

Waar blijven de moderne versies van deze inmiddels antieke Saabeigenschappen?

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » do 06 okt, 2005 19:47

Oosthoek schreef:Aan dat soort berichten kun je wel afleiden dat een merk tot op zekere hoogte hersendood is. Als ze daar in Trollhattan zo krampachtig vasthouden aan de hockeystick en het contactslot om te laten zien dat een auto een 'echte' Saab is, dan gaat dat sowieso ten koste van innovatie en creativiteit. Tenslotte, niet alle 'echte' Saabs hadden een hockeystickfiguur en een contactslot tussen de stoelen.

Tja, vermelden dat ze 4 wielen en een stuur hebben is misschien iets te logisch. Dan toch liever een marketinguitspraak over de hockeystick en het contactslot. :)

Vraag jezelf af of je de SportHatch (Sport Estate) klasseert als een echte SAAB. Indien ja, maak je dan geen zorgen over SAAB's toekomst. Indien neen, maak je dan geen zorgen om ons :-P+

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » do 06 okt, 2005 21:49

Oosthoek schreef:Aan dat soort berichten kun je wel afleiden dat een merk tot op zekere hoogte hersendood is. Als ze daar in Trollhattan zo krampachtig vasthouden aan de hockeystick en het contactslot om te laten zien dat een auto een 'echte' Saab is, dan gaat dat sowieso ten koste van innovatie en creativiteit. Tenslotte, niet alle 'echte' Saabs hadden een hockeystickfiguur en een contactslot tussen de stoelen.

Dus je bedoeld met "echte Saab" de 96?
Of heb ik het mis................

Geef mij maar een hockeystick dan sla ik elke "niet Saab" het contactslot
tussen de stoelen :wink: dan "prik" ik tenminste niet steeds mis..........

Prima ontwikkeling (!) laat ze nu zelf maar eens zien waartoe ze instaat
zijn, ze moeten toch hun ogen geopend hebben na die Amerikaanse ellende. Hopende dat GM ze tenminste met rust laat 8)

Gr EJ

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » vr 07 okt, 2005 19:54

Dit lijkt me voor Saab gewoon heel positief nieuws!
Een eigen cross-over mogen ontwerpen, zonder dat er een ander model binnen GM als basis wordt gebruikt. Lijkt me perfect! :D

Ben benieuwd wat we over 2 jaar op de weg krijgen... wel erg lang wachten... :wink:

puude
Geregistreerd lid

Bericht door puude » zo 09 okt, 2005 13:38

Autotelegraaf.nl ? Is dat een betrouwbaar medium?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 09 okt, 2005 13:49

puude schreef:Autotelegraaf.nl ? Is dat een betrouwbaar medium?
Nee.... de rest van de pers is betrouwbaar...

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 10 okt, 2005 0:01

verde900 schreef:
:lol: :bluethumb:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 10 okt, 2005 9:48

nacra 93 schreef:
verde900 schreef:
:lol: :bluethumb:
mijn spellingscontrole reageerde ook al zo eigenaardig op die zin waar de woorden pers en betrouwbaar zo dicht bij elkaar stonden...:?

puude
Geregistreerd lid

Bericht door puude » di 11 okt, 2005 20:24

Ha! ik was al bang dat ik een krant moest gaan lezen. (evt.digitaal.)

Ik heb veel liever dat mensen zoals Baastiaan de krenten uit de krantenpap vissen.

Plaats reactie