gelezen;
13-06-08 - Als het aan het gerenommeerde Amerikaanse maandblad Portfolio ligt, is het binnenkort gedaan met de merken Saab, Pontiac en Mercury. Chrysler dient ook te verdwijnen.
http://www.carros.nl/autonieuws/slachti ... se-merken/
klinkt weinig zinnig, kunnen ze opel ook wel weg doen.
Toekomst saab?
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
hmmm, heb hele rappport niet gezien, maar als ze schrijven dat Saab een US merk is, slaan ze de plank een tikkie mis.
Tja, dat de US automerken onder druk staan mag duidelijk zijn. Tenslotte zijn ze heel lang bezig geweest om heel arrogant te roepen dat zij de beste auto's maken, terwijl ze links en rechts ingehaald worden (kwalitatief) door Aziatische en Europese merken.
Ziet er uit als een rapport van eoa bureau, dus uiteindelijke invulling zal er nog wel anders uitzien, maar ik kan me voorstellen dat er een grote shakeout gaat plaatsvinden in de US merken
Tja, dat de US automerken onder druk staan mag duidelijk zijn. Tenslotte zijn ze heel lang bezig geweest om heel arrogant te roepen dat zij de beste auto's maken, terwijl ze links en rechts ingehaald worden (kwalitatief) door Aziatische en Europese merken.
Ziet er uit als een rapport van eoa bureau, dus uiteindelijke invulling zal er nog wel anders uitzien, maar ik kan me voorstellen dat er een grote shakeout gaat plaatsvinden in de US merken
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid