Hirsch Performance dubbele uitlaat

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 10 aug, 2007 11:27

komt een mooi geluid uit de uitlaat.
Mijn vader rijdt in een Hirsch en moet zeggen dat deze echt geweldig klinkt. Mooie diepe roffel.

binkske
Geregistreerd lid

dubbele uitlaat

Bericht door binkske » wo 22 aug, 2007 23:04

Is mooi geplaatst en mooi geluid.
Meer kan ik er niet over zeggen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 23 aug, 2007 12:22

Qua geluid zal het super zijn, qua looks vind ik het net zo lelijk als de uitlaat van de Volvo S40/V50 D5/T5, die hebben ook van die rare hangende pijpen....

nh
Geregistreerd lid

Bericht door nh » wo 29 aug, 2007 10:25

Vind die WMP oppert veel mooier, ovaal is toch mooier dan rond of dubbelrond.

De eerste optie die word genoemd is te veel gepikt bij audi, volve e.d. dus zeker geen eigen gezicht waar je als saab toch naar zoekt.

Dat van de Tstukken vind ik maar gezwets mijn opel omega had 2 complete uitlaten en dat werd uiteindelijk 1 demper, wanneer je auto word gefabriceerd met 1 uitlaat zoe je er geen 2 dempers op mogen monteren. Sterker nog de fabrikant denkt er blijkbaar zelfs anders over en leveren nu hun auto's met 1 uitlaat en 2 dempers, markt genoeg voor.

Smaak

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 11 sep, 2007 17:44

Prijs-/ looksverhouding is totaal zoek. Ik vind het niet mooi om te zien en voor het geld koop ik net zo lief mooi geluid IN de auto. De geluidsopbrengst is wel heel mooi, maar mij geen ruim 1500 Euri waard. Die ovale pijp(en) vind ik persoonlijk mooier; hoe klinken die?

Enkhorst
Geregistreerd lid

Bericht door Enkhorst » di 11 sep, 2007 23:00

WMB schreef:deze van Hirsch vind ik een stuk fraaier:
http://www.hirsch-performance.co.uk/get ... 39fd716502'
Volledig mee eens. Die eindstukken zijn toch een stuk mooier. Verder wel een mooie kar. .... nog maar even doorsparen :D

t464120
Geregistreerd lid

Bericht door t464120 » di 11 sep, 2007 23:05

Mja die waren idd een héél stuk fraaier net zoals het pre-facelift model :roll: .

Plaats reactie