komt een mooi geluid uit de uitlaat.
Mijn vader rijdt in een Hirsch en moet zeggen dat deze echt geweldig klinkt. Mooie diepe roffel.
Hirsch Performance dubbele uitlaat
-
binkske
- Geregistreerd lid
dubbele uitlaat
Is mooi geplaatst en mooi geluid.
Meer kan ik er niet over zeggen.
Meer kan ik er niet over zeggen.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
nh
- Geregistreerd lid
Vind die WMP oppert veel mooier, ovaal is toch mooier dan rond of dubbelrond.
De eerste optie die word genoemd is te veel gepikt bij audi, volve e.d. dus zeker geen eigen gezicht waar je als saab toch naar zoekt.
Dat van de Tstukken vind ik maar gezwets mijn opel omega had 2 complete uitlaten en dat werd uiteindelijk 1 demper, wanneer je auto word gefabriceerd met 1 uitlaat zoe je er geen 2 dempers op mogen monteren. Sterker nog de fabrikant denkt er blijkbaar zelfs anders over en leveren nu hun auto's met 1 uitlaat en 2 dempers, markt genoeg voor.
Smaak
De eerste optie die word genoemd is te veel gepikt bij audi, volve e.d. dus zeker geen eigen gezicht waar je als saab toch naar zoekt.
Dat van de Tstukken vind ik maar gezwets mijn opel omega had 2 complete uitlaten en dat werd uiteindelijk 1 demper, wanneer je auto word gefabriceerd met 1 uitlaat zoe je er geen 2 dempers op mogen monteren. Sterker nog de fabrikant denkt er blijkbaar zelfs anders over en leveren nu hun auto's met 1 uitlaat en 2 dempers, markt genoeg voor.
Smaak
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
Volledig mee eens. Die eindstukken zijn toch een stuk mooier. Verder wel een mooie kar. .... nog maar even doorsparenWMB schreef:deze van Hirsch vind ik een stuk fraaier:
http://www.hirsch-performance.co.uk/get ... 39fd716502'
-
t464120
- Geregistreerd lid