Korting Aero world
-
Orphy
- Donateur (5x)

Korting Aero world
Zoals een aantal van jullie misschien wel weten doe ik best veel zaken in Duitsland, zowel particulier als met een aantal bedrijven en een daarvan is Aero world Germany.
Zij hebben deze week een Aktie die ik jullie niet wil onthouden, namelijk 20% korting op hun hele assortiment over hun toch al scherpe prijzen bij afhaling.
Hun website: www.aero-world-germany.de
Ik heb me suf gezocht waar ik dit even kon vermelden maar kon geen betere plek vinden dan hier, ik weet überhaupt niet of het toegestaan is om dit te doen maar dat hoor ik dan wel.
Zij hebben deze week een Aktie die ik jullie niet wil onthouden, namelijk 20% korting op hun hele assortiment over hun toch al scherpe prijzen bij afhaling.
Hun website: www.aero-world-germany.de
Ik heb me suf gezocht waar ik dit even kon vermelden maar kon geen betere plek vinden dan hier, ik weet überhaupt niet of het toegestaan is om dit te doen maar dat hoor ik dan wel.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: Korting Aero world
Goede tip! En inderdaad scherpe prijzen, zelfs met verzenden erbij.
Ze hebben ook mooie getunede ecu’s liggen maar daar heb je niet zoveel aan bij een 9-5 toch? Is niet echt plug & play....
Mocht er iemand gaan afhalen deze week, dan heb ik wel wat wensen (kom zelf helaas niet in de buurt)
Ze hebben ook mooie getunede ecu’s liggen maar daar heb je niet zoveel aan bij een 9-5 toch? Is niet echt plug & play....
Mocht er iemand gaan afhalen deze week, dan heb ik wel wat wensen (kom zelf helaas niet in de buurt)
-
Franzferdinand68
- Geregistreerd lid
Goede prijzen inderdaard! Hoe zit het met garantie op de producten of retounrering wanneer het niet bevalt? Men zou toch zeggen dat er Nederlandse partners of importeurs met deze winkel werken die de prodcuten voor vergelijkbare prijzen aan kan bieden?
-
ReinO
- Donateur (2x)

bij j en d , r en d, enter. Hier vergelijkbare aanbiedingen en ja af en toe goedkoper/duurder.
-
meerkoet
- Donateur (12x)

Ik heb bij Aero World een ACC computer gekocht die aangeprezen werd als:
==========
1 x "Klimabedienteil OHNE Pixelfehler Saab 9.5 YS3E" (Art.-Nr.: I-1004): 65,90 €
Summe für alle Artikel: 65,90 €
==========
Echter, de computer die ik kreeg miste veel pixels. Aero World absolute afrader. Weggegooid geld.
==========
1 x "Klimabedienteil OHNE Pixelfehler Saab 9.5 YS3E" (Art.-Nr.: I-1004): 65,90 €
Summe für alle Artikel: 65,90 €
==========
Echter, de computer die ik kreeg miste veel pixels. Aero World absolute afrader. Weggegooid geld.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

dank, gelijk maar even de laatste Haaienvin met navigatie besteld...
nu staat er
nu staat er
leider war jemand schneller
-
WilNiks
- Geregistreerd lid
een complete audioset Harmon Kardon voor 109 € !
Helaas voor 9.5 en dus niet voor mij. 
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
Heb onlangs een DI cassette gekocht bij aankomst bleek er een scheurtje in te zitten en gaf ook een fout melding. Heb deze terug gestuurd en een andere ontvangen ,deze was wel heel en zonder foutmelding. Wat mij betrefd keurig afgehandeld.