Korting Aero world

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Korting Aero world

Bericht door Orphy » ma 28 okt, 2019 20:37

Zoals een aantal van jullie misschien wel weten doe ik best veel zaken in Duitsland, zowel particulier als met een aantal bedrijven en een daarvan is Aero world Germany.
Zij hebben deze week een Aktie die ik jullie niet wil onthouden, namelijk 20% korting op hun hele assortiment over hun toch al scherpe prijzen bij afhaling.

Hun website: www.aero-world-germany.de

Ik heb me suf gezocht waar ik dit even kon vermelden maar kon geen betere plek vinden dan hier, ik weet überhaupt niet of het toegestaan is om dit te doen maar dat hoor ik dan wel.

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Korting Aero world

Bericht door Gele aero » ma 28 okt, 2019 21:10

Goede tip! En inderdaad scherpe prijzen, zelfs met verzenden erbij.
Ze hebben ook mooie getunede ecu’s liggen maar daar heb je niet zoveel aan bij een 9-5 toch? Is niet echt plug & play....

Mocht er iemand gaan afhalen deze week, dan heb ik wel wat wensen (kom zelf helaas niet in de buurt)

Franzferdinand68
Geregistreerd lid

Bericht door Franzferdinand68 » wo 30 okt, 2019 7:08

Goede prijzen inderdaard! Hoe zit het met garantie op de producten of retounrering wanneer het niet bevalt? Men zou toch zeggen dat er Nederlandse partners of importeurs met deze winkel werken die de prodcuten voor vergelijkbare prijzen aan kan bieden?

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 30 okt, 2019 7:36

bij j en d , r en d, enter. Hier vergelijkbare aanbiedingen en ja af en toe goedkoper/duurder.

meerkoet
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Bericht door meerkoet » do 07 jan, 2021 12:27

Ik heb bij Aero World een ACC computer gekocht die aangeprezen werd als:

==========

1 x "Klimabedienteil OHNE Pixelfehler Saab 9.5 YS3E" (Art.-Nr.: I-1004): 65,90 €
Summe für alle Artikel: 65,90 €

==========

Echter, de computer die ik kreeg miste veel pixels. Aero World absolute afrader. Weggegooid geld.

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » do 07 jan, 2021 12:48

dank, gelijk maar even de laatste Haaienvin met navigatie besteld...

nu staat er
leider war jemand schneller
:wink:

WilNiks
Geregistreerd lid

Bericht door WilNiks » do 07 jan, 2021 13:10

een complete audioset Harmon Kardon voor 109 € ! :shock: Helaas voor 9.5 en dus niet voor mij. :cry:

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door klaasj » do 07 jan, 2021 14:39

van ronald is een oud bericht.

Rob de tuinman
Geregistreerd lid

Bericht door Rob de tuinman » di 09 mar, 2021 22:40

Heb onlangs een DI cassette gekocht bij aankomst bleek er een scheurtje in te zitten en gaf ook een fout melding. Heb deze terug gestuurd en een andere ontvangen ,deze was wel heel en zonder foutmelding. Wat mij betrefd keurig afgehandeld.

Plaats reactie