P.S: het is vandaag, d.d. 02/12/2003
Website
-
Manic
- Lid van verdienste
Website
Ik weet niet of dit aan mij ligt (volgens mij niet, want ik probeer het nu al vanaf de 3e locatie), maar de site van SCN ligt eruit? Iemand enig idee of ik een mailing heb gemist omtrent verhuizing oid, of is dit door technische problemen van technische aard of zo?
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: Website
En je hebt ook niets gehoord hieromtrent? (wat een mooi woord toch he
)
-
lars
- Donateur (2x)

Het lijkt erop dat de http requests niet worden geforward naar het juiste adres.
Ik zal een kijken of ik ze morgen telefonisch kan bereiken.
(ik heb m'n contributie voor 2004 nog niet betaald, het zal toch niet daar aan liggen ?
)
Greetz
René Lensink
(ik heb m'n contributie voor 2004 nog niet betaald, het zal toch niet daar aan liggen ?
Greetz
René Lensink
-
Manic
- Lid van verdienste
Maar ik wel! Dus daar zal het niet aan liggenlars schreef:Het lijkt erop dat de http requests niet worden geforward naar het juiste adres.
(ik heb m'n contributie voor 2004 nog niet betaald, het zal toch niet daar aan liggen ?)
Greetz
René Lensink
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
De site ligt er op dit moment inderdaad uit. Dit is echter van tijdelijke aard!
Groeten,
Ewout
(Internetcommissie SCN)
Groeten,
Ewout
(Internetcommissie SCN)
-
turboflix
- Donateur

aha,
nou misschien kunnen ze dan meteen regelen dat nieuwe leden ook het member gedeelte in kunnen....

nou misschien kunnen ze dan meteen regelen dat nieuwe leden ook het member gedeelte in kunnen....
-
Manic
- Lid van verdienste
Precies mijn idee, dat zou tijd worden, ben onderhand al sinds juni lid, behoor blijkbaar nog steeds tot de categorie 'nieuw lid' .
En als ik er een email over stuur met de vraag hoe lang dat nog gaat duren krijg ik geen antwoord, net als via andere wegen vragen stellen via het mailform, volgens mij werkt dit niet helemaal lekker, kunnen ze gelijk hier maar ook even naar kijken
En als ik er een email over stuur met de vraag hoe lang dat nog gaat duren krijg ik geen antwoord, net als via andere wegen vragen stellen via het mailform, volgens mij werkt dit niet helemaal lekker, kunnen ze gelijk hier maar ook even naar kijken
-
Manic
- Lid van verdienste
Vast wel, maar zo af en toe even flink zeiken is ook wel eens lekker 
-
SimonA50
Ik beb al jaaaaaaaren lid, 10+, en ik kan er ook niet komen. kom er zowiezo niet vaak wat ik vind em saai die site
Manic schreef:Precies mijn idee, dat zou tijd worden, ben onderhand al sinds juni lid, behoor blijkbaar nog steeds tot de categorie 'nieuw lid' .