7Heuvelentocht 3.0 - 30 maart 2008
-
Menno
- Geregistreerd lid
7Heuvelentocht 3.0 - 30 maart 2008
Ik zal wel blind zijn, maar waar staat een topic over de 7heuvelenrit 
-
marq101
- Geregistreerd lid
Re: 7heuvelen?
In de komende Saabberichten.....en op de site tzt neem ik aanMenno schreef:Ik zal wel blind zijn, maar waar staat een topic over de 7heuvelenrit
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: 7heuvelen?
A.u.b. een 4 jaar oud topic.Menno schreef:Ik zal wel blind zijn, maar waar staat een topic over de 7heuvelenrit
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
Verder dan deze en Van Dongen kom ik niet: http://www.saabclub.nl/nl/index.php?sho ... bnieuws#93
Nergens te zien wie er mee doet?
Nergens te zien wie er mee doet?
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
En ik ook! (was zelfs de eerste inschrijving, maar da's ook niet zo moeilijk aangezien ik als eerste de informatie onder ogen kreegjelger schreef:ik doe mee.
Meer informatie inderdaad op www.saabclub.nlbij het Clubnieuws of klik hier voor de website!
Greetz,
Dennis

-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Heren, Heren,
Wat een enthousiasme
Neem aan dat jullie je dan ook direct voor de Sportklasse inschrijven
Ik was nog niet eens zover gekomen om een topic te openen,
was nog net ff druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de KLK1 van 24 februari.
Inmiddels hebben we de eerste aanmeldingen voor de 7Heuvelentocht al weer binnen
Voor alle info over en inschrijven voor de 7Heuvelentocht, volg de link in het bericht van Dennis.
Grtz
Frank
Wat een enthousiasme
Neem aan dat jullie je dan ook direct voor de Sportklasse inschrijven
Ik was nog niet eens zover gekomen om een topic te openen,
was nog net ff druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de KLK1 van 24 februari.
Inmiddels hebben we de eerste aanmeldingen voor de 7Heuvelentocht al weer binnen
Voor alle info over en inschrijven voor de 7Heuvelentocht, volg de link in het bericht van Dennis.
Grtz
Frank
-
Menno
- Geregistreerd lid