1 mei: 18e editie Roll on Roll off

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

1 mei: 18e editie Roll on Roll off

Bericht door Joopyboy » wo 13 apr, 2016 16:15

Op 1 mei 2016 wordt de 18e Roll on Roll off rit gereden. We doen dit voor de gehandicapte bewoners van de tehuizen van ASVZ.
Dit jaar maken we een rondje door de Krimpenerwaard. Een mooi gebied dat tussen grote rivieren ligt geklemd.
Het vertrekpunt is de vestiging aan de Doggersbank 56 te Rotterdam-Hoogvliet. De deelnemers worden daar tussen 10:30 en 11:00 uur ontvangen met koffie en broodjes.Vanaf 11:30 stappen we in en gaan we op pad.Aan het einde van de rit weer swingende muziek, een ijsje, hartige hapjes en voor de liefhebbers een glaasje wijn.

Aanmelding bij Hans en Yvon Smit via de mail hsmitysberg@kpnmail.nl, voor telefoonnummers zie Saabberichten 1-2016

Wij vragen per persoon een bijdrage van € 5,–.

Wij rekenen weer op een groot aantal Saabs.
Ik rij dit jaar, zoals elk jaar, weer mee. Wie hebben zich verder al opgegeven?

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 1 mei: 18e editie Roll on Roll off

Bericht door Paul Viking » wo 20 apr, 2016 23:08

Goed dat je het hier meld was me ontgaan, zal reageren op de mail die ik gehad heb wij zijn weer van de partij.

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » do 21 apr, 2016 12:50

Vorig jaar met veel plezier meegedaan.

Dit jaar helaas verhinderd...

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » zo 01 mei, 2016 21:56

Zo' wat hadden we vandaag mazzel met het weer zeg! Een stralend blauwe lucht met een heerlijk en bijna traditioneel schijnend zonnetje. Veel blij gezichten voor, tijdens en na de rit. Leuk om door een stuk in de omgeving van Rotterdam te rijden waar ik normaal nooit kom. Een geslaagde dag voor de bewoners en de Saabrijders!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En tot slot de meest exclusieve Saab die meereed
Afbeelding

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » ma 02 mei, 2016 14:21

:love: Een Finlandia? Mooi hoor. Ook een lekkere statement met die onterechte blauwe kentekenplaten. Ik dacht dat mijn ouweheer en zijn 900 de enige waren die dat stiekem deden.
Joopyboy schreef:En tot slot de meest exclusieve Saab die meereed
Afbeelding
Leuk dat iedereen zo'n leuke dag gehad heeft. Ik wilde ook graag meerijden, maar helaas had ik m'n SAABje nog niet klaar. Er wiebelt iets bij mijn Caab en om met die mensen nou op de ANWB te wachten is ook weer zoiets. Binnenkort gaat ze naar dokter Mink voor onderzoek. Ik vind vooral de eerste foto erg pakkend Joop, met die brede lach! :D Super van iedereen die zich hiervoor ingezet heeft.

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » ma 02 mei, 2016 20:57

Die met blauwe platen, is dat inderdaad een Finlandia? Ik zie wel een ONK. Origineel Nederlandse Finlandia zou wel helemaal het toppunt zijn..! :wow:

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » di 03 mei, 2016 21:06

Klopt, is een verlengde 900! Weet alleen niet of die officieel Finlandia of CD heten. En met ONK, paar jaar geleden volledig opgeknapt door de huidige eigenaar.

Plaats reactie