Lidmaatschapspas 2014 SCN
-
sb129h
- Donateur (2x)

Re: Lidmaatschapspas 2014 SCN
Hoezo? Want? Hoe bedoel je?Ray99 schreef:
-
Ray99
- Donateur (3x)

Deze emoticon heeft de benaming "donot"sb129h schreef:Hoezo? Want? Hoe bedoel je?Ray99 schreef:
De vraag luidde: Wie heeft de lidmaatschapspas 2014 ontvangen?
Well........I do not.
Aangezien ik meestal te horen krijg dat ik breedsprakig ben, dacht ik eventjes met één simpel emoticon alles te kunnen zeggen.....Nou mooi dat ik dat even mis had zeg. Maar......als je dacht dat ik me ging bemoeien met leden, niet leden, aanstaande leden, ex-leden of wat diens nog meer zij.....Nou....dan kan ik volstaan met een simpel doch alleszeggend plaatje
-
sb129h
- Donateur (2x)

Sorry hoor, maar ik interpreteerde dat
icoontje als zijnde: nono/donot => niet doen -> niet naar vragen...
-
levensnevel
- Donateur (3x)

we zijn in blijde verwachting,
Van de 2014 ledenpas dus, om evt. misverstanden te voorkomen
Van de 2014 ledenpas dus, om evt. misverstanden te voorkomen
-
gunar
- Geregistreerd lid
Kinderen het kan weer
paaseieren zoeken
. Als jullie heel erg goed zoeken vinden jullie ook - niet te vroeg juichen
- de SCN Lidmaatschapspas 2014. Bij de volgende zoektocht, Pasen 2015 ! Wie was er zo vroeg met juichen
Goed bezig hoor
met positief denken kleintje
Als jij later heel groot bent zul je nog eens uitgroeien tot een ras-optimist. Tenzij Dacia niet meer bestaat natuurlijk. Maar totaal geen enkel ei gevonden ? Sorry, even vergeten dat je allergisch bent voor hagelslag, repen en paaszoetigheid. Ga maar weer de hele dag en nacht gamen, kleintje. Call of Duty is een vet spel, ook voor kleuters, zeker weten, van heel vroeger.
(nog elk jaar ontvangen, in het voorjaar, prima, komt goed !)
(nog elk jaar ontvangen, in het voorjaar, prima, komt goed !)
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Yesssss
De enveloppe met het pasje dwarrelde vanochtend neer op onze deurmat
De enveloppe met het pasje dwarrelde vanochtend neer op onze deurmat
-
gunar
- Geregistreerd lid
In het eerste halfjaar ontvangen ! Yes we can, maanden voordat het Pasen 2015 is !
We zijn er blij mee !
In mijn beleving krijgen we dat pasje - wat een kleinigheid is - onze SCN ID-card telkenjare later en later.
Niet enkel het weer/klimaat/de atmosfeer is van slag, blijkbaar. Ik hoorde wat klepperen
zou dat....zou dat
Zevenmaal - holy Christ...Dank u wel Moeder Maria dat ik in uw maand dit ware geschenk mocht bekomen
-
raden wat er vandaag bij mij op de deurmat is gevallen ?
We zijn er blij mee !
In mijn beleving krijgen we dat pasje - wat een kleinigheid is - onze SCN ID-card telkenjare later en later.
Niet enkel het weer/klimaat/de atmosfeer is van slag, blijkbaar. Ik hoorde wat klepperen
raden wat er vandaag bij mij op de deurmat is gevallen ?
-
sb129h
- Donateur (2x)

Een zucht van verlichting gaat door den lande...
Het is dan toch nog gelukt vóór de 2e helft van 2014!!
Het is dan toch nog gelukt vóór de 2e helft van 2014!!
-
levensnevel
- Donateur (3x)

heren, heren
wat een cynisme.
Het is ook nooit goed.
Doet men er alles aan om de kosten minimaliseren krijg je dit weer.
Jammer.
de intentie van mijn post van vandaag was om melding te maken van het gegeven dat de pasjes verstuurd zijn
en om zo dit draadje af te ronden
wat een cynisme.
Het is ook nooit goed.
Doet men er alles aan om de kosten minimaliseren krijg je dit weer.
Jammer.
de intentie van mijn post van vandaag was om melding te maken van het gegeven dat de pasjes verstuurd zijn
-
gunar
- Geregistreerd lid
De kosten inderdaad. In de wandelgangen en achter de coulissen eerder al opgevangen dat het laten fabriceren van dergelijke pasjes geen goedkope aangelegenheid is. Kosten drukken daar doet de drukker niet aan bij een opdracht als deze.levensnevel schreef:..........
Te realiseren valt wel/achter het oor te krabben: Hoe hoog ligt de frequentie van aanwending op jaarbasis ? Fysiek
Out of the box denken !
Gedaan met de klantenkaarten en afgeleiden (lid/member kaart/card)....en de airmiles, wuppies....spuuglelijke knuffeldieren als troostprijs....afgepakt van kinderen uit India en verder naar het oosten (Bangladesh, Burma, etc) die niet even mogen spelen maar moeten doorwerken om die mega-order uit Nederland vandaag voor gisteren Supermarkten in NL kijken heden van elkaar de verkoop van koopzegels af (direct extra geld in het laadje bij de kruidenier die daarzonder niet kan overleven met elke avond én elke zondag open alsmede een creatieve boekhouding). Klantenbindertje tegen geringere kosten dan het optuigen van een klantenkaartbestand.
Klantenkaart ? Mijn Belgische supermarktkaarten komen mij goed van pas. Heel zuinig, heerlijk ! Gratis sleutelhangers !!!
Bij de kassa extra punten scoren of gaan voor de promo....meneer uw kaart/fiche is totaal versleten
het contactslot in de middenconsole geplet is geworden onder de handrem....Saab ? Excuseer meneer, was da ?).
Lidmaatschapskaart als sleutelhanger ? Om zonder eindeloos gezeur, zonder terugroepacties en zonder het bij voorbaat bij bepaalde leden
Het laatste draadje is geregen....naald tussen vinger en nagel gestoken, au, zeer, bloed