Clubspecials 2006

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Manic
Lid van verdienste

Clubspecials 2006

Bericht door Manic » ma 23 jan, 2006 22:17

Na de geslaagde Clubspecials in 2004 en 2005 op het Circuit van Zandvoort heeft de organisatie van Circuitpark Zandvoort besloten dit evenement ook voor 2006 op de kalender te zetten. (www.clubspecials.nl)
Op zondag 23 april en zondag 16 juli 2006 worden de Clubspecials 2006 georganiseerd. Ook Saab Club Nederland neemt hier aan deel.

Op donderdag 6 juli 2006 wordt er een clubspecial training gehouden op het Circuit van Zandvoort. De kosten voor deelname bedragen € 135,- p/p. Hiervoor dient men zich individueel in te schrijven via de website van Clubspecials www.clubspecials.nl

Voor meer informatie kijk op www.saabclub.nl of klik hier

Greetz,

Dennis

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 30 jan, 2006 16:04

ik heb me reeds ingeschreven voor 23 april. Wie gaat er nog meer mee van het Saabforum?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 30 jan, 2006 16:09

ik heb er wel weer zin in.. moet het nog even aankijken.

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » ma 27 feb, 2006 0:11

Ingeschreven en betaald. :O:

Rooie Cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Rooie Cabrio » za 04 mar, 2006 10:57

Ben er zeker weer bij.

Veel aan mijn auto gewijzigd sinds de vorige circuitdag en wil al die upgrades nu wel eens optimaal toepassen op het circuit. :devil_wink:

En ben wel weer aan een nieuwe circuitfoto toe voor mijn desktop.

Ron Bebelaar
Geregistreerd lid

Club Special 23 april 2006

Bericht door Ron Bebelaar » za 04 mar, 2006 11:22

Inschrijven voor de Clubspecials op 23 april a.s. is nog mogelijk tot 1 april 2006. Op dit moment staat het aantal inschrijvingen pas op vier. Gezien het enthousiasme van vorige sessies rekenen wij echter weer op een goede opkomst.

In tegenstelling tot hetgeen in Saabberichten 1/2006 is vermeld heeft de organisatie van Circuit Park Zandvoort de deelname kosten helaas verhoogd tot € 22,50 per deelnemende auto (incl. 2 inzittenden).

mvg
Ron Bebelaar

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 05 mar, 2006 20:40

ik heb een aantal weken geleden een mail gestuurd met daarbij de inschrijving, maar heb nog steeds niks terug ontvangen. Zal ze nog eens mailen.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 08 mar, 2006 0:20

Lijkt me erg leuk!
Echter: ik heb geen circuit-ervaring, en mijn T16S is behalve van nature sportief, (en hopelijk van na de reparaties die in de planning liggen ook weer geheel bij depinken) niet verder getuned... in welke 'sessie' moet ik me dan inschrijven en moet ik eigenlijk die rijvaardigheidstraining volgen?

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » wo 08 mar, 2006 7:22

waxle schreef:Lijkt me erg leuk!
in welke 'sessie' moet ik me dan inschrijven en moet ik eigenlijk die rijvaardigheidstraining volgen?
Recreatief, trainig is meer voor de die hard circuit mafkezen!!(wel erg leuk overigens!Hoewel ik er vorig jaar mijn 900 plat heb gereden.)

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 08 mar, 2006 7:37

Tja DIE-HARD circuit mafkezen die ook slicks op hun auto leggen. Weten toch wel waar ze mee bezig zijn lijkt me :P :P

Ik ga me inschrijven voor 16 juli. April ben ik ieetsjes te druk. En de training hmm wie weet.

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » do 09 mar, 2006 0:32

Ingeschreven 8)

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » do 09 mar, 2006 9:20

Red Arrow schreef:
Recreatief, trainig is meer voor de die hard circuit mafkezen!!(wel erg leuk overigens!Hoewel ik er vorig jaar mijn 900 plat heb gereden.)
Ik vond de vorige keer in september de sportklasse (S2) véél rustiger en relaxter dan de recreatieve klasse (R7). Bij die laatste gingen wel een stuk of negentig auto's tegelijkertijd de baan op en waren de verschillen in snelheid en vaardigheid (niet altijd waren die twee gecombineerd trouwens) wel erg groot, en gingen op de valreep nog twee auto's plat (waarvan één 'van ons' :( )...

crosser 1
Geregistreerd lid

Bericht door crosser 1 » wo 15 mar, 2006 14:08

Hallo

Hier een van die hard circuit mafkezen!!
De auto is nu nog meer aangepast was niet optijd klaar
voor de vermogensbank meeting.
stage XX :evil: vermogen :?:
We gaan het op zolder testen op 14-04
Toni komt zaterdag de nokken assen brengen en afstellen
tot ziens op de clup dag

MVG
sander

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » wo 15 mar, 2006 20:34

Ook ingeschreven

crosser 1
Geregistreerd lid

Bericht door crosser 1 » ma 20 mar, 2006 17:31

Hallo

Ik heb een vraag over het circuit zolder zijn er een aantal
van jullie die daar hebben gereeden?
Heb gehoord dat het zwaar voor de remmen is
en is het bekend wat voor ronden tijden er zijn gehaald.

MVG
sander
tot ziens op de club dag

Plaats reactie