Clubspecials 2006
-
Manic
- Lid van verdienste
Clubspecials 2006
Na de geslaagde Clubspecials in 2004 en 2005 op het Circuit van Zandvoort heeft de organisatie van Circuitpark Zandvoort besloten dit evenement ook voor 2006 op de kalender te zetten. (www.clubspecials.nl)
Op zondag 23 april en zondag 16 juli 2006 worden de Clubspecials 2006 georganiseerd. Ook Saab Club Nederland neemt hier aan deel.
Op donderdag 6 juli 2006 wordt er een clubspecial training gehouden op het Circuit van Zandvoort. De kosten voor deelname bedragen € 135,- p/p. Hiervoor dient men zich individueel in te schrijven via de website van Clubspecials www.clubspecials.nl
Voor meer informatie kijk op www.saabclub.nl of klik hier
Greetz,
Dennis
Op zondag 23 april en zondag 16 juli 2006 worden de Clubspecials 2006 georganiseerd. Ook Saab Club Nederland neemt hier aan deel.
Op donderdag 6 juli 2006 wordt er een clubspecial training gehouden op het Circuit van Zandvoort. De kosten voor deelname bedragen € 135,- p/p. Hiervoor dient men zich individueel in te schrijven via de website van Clubspecials www.clubspecials.nl
Voor meer informatie kijk op www.saabclub.nl of klik hier
Greetz,
Dennis
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Rooie Cabrio
- Geregistreerd lid
-
Ron Bebelaar
- Geregistreerd lid
Club Special 23 april 2006
Inschrijven voor de Clubspecials op 23 april a.s. is nog mogelijk tot 1 april 2006. Op dit moment staat het aantal inschrijvingen pas op vier. Gezien het enthousiasme van vorige sessies rekenen wij echter weer op een goede opkomst.
In tegenstelling tot hetgeen in Saabberichten 1/2006 is vermeld heeft de organisatie van Circuit Park Zandvoort de deelname kosten helaas verhoogd tot € 22,50 per deelnemende auto (incl. 2 inzittenden).
mvg
Ron Bebelaar
In tegenstelling tot hetgeen in Saabberichten 1/2006 is vermeld heeft de organisatie van Circuit Park Zandvoort de deelname kosten helaas verhoogd tot € 22,50 per deelnemende auto (incl. 2 inzittenden).
mvg
Ron Bebelaar
-
bram
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Lijkt me erg leuk!
Echter: ik heb geen circuit-ervaring, en mijn T16S is behalve van nature sportief, (en hopelijk van na de reparaties die in de planning liggen ook weer geheel bij depinken) niet verder getuned... in welke 'sessie' moet ik me dan inschrijven en moet ik eigenlijk die rijvaardigheidstraining volgen?
Echter: ik heb geen circuit-ervaring, en mijn T16S is behalve van nature sportief, (en hopelijk van na de reparaties die in de planning liggen ook weer geheel bij depinken) niet verder getuned... in welke 'sessie' moet ik me dan inschrijven en moet ik eigenlijk die rijvaardigheidstraining volgen?
-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
Injectie
- Moderator
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Ik vond de vorige keer in september de sportklasse (S2) véél rustiger en relaxter dan de recreatieve klasse (R7). Bij die laatste gingen wel een stuk of negentig auto's tegelijkertijd de baan op en waren de verschillen in snelheid en vaardigheid (niet altijd waren die twee gecombineerd trouwens) wel erg groot, en gingen op de valreep nog twee auto's plat (waarvan één 'van ons'Red Arrow schreef:
Recreatief, trainig is meer voor de die hard circuit mafkezen!!(wel erg leuk overigens!Hoewel ik er vorig jaar mijn 900 plat heb gereden.)
-
crosser 1
- Geregistreerd lid
-
crosser 1
- Geregistreerd lid