Clubspecials 2007
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
1) Injectie (indien rechte achteras)
2) Manic (rijdt niet)
3) Jelger (rijdt wel, met de 99CC)
4) Hanm (rijdt waarschijnlijk wel, met 9-3 Turbo Coupé)
5) Tenfour (rijdt wel, met de 9-3 SS 2.8T V6 Aero)
6) ArjenH (rijdt waarschijnlijk niet, 9-5 Aero)
7) Wilbert95 (rijdt waarschijnlijk niet C900s)
8) Marc van Beek (rijdt wel, 900 T16S)
2) Manic (rijdt niet)
3) Jelger (rijdt wel, met de 99CC)
4) Hanm (rijdt waarschijnlijk wel, met 9-3 Turbo Coupé)
5) Tenfour (rijdt wel, met de 9-3 SS 2.8T V6 Aero)
6) ArjenH (rijdt waarschijnlijk niet, 9-5 Aero)
7) Wilbert95 (rijdt waarschijnlijk niet C900s)
8) Marc van Beek (rijdt wel, 900 T16S)
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
het gaat mooi weer worden geloof ik, dus verwacht VEEL verkeer richting zandvoort / bloemendaal.
de ervaring leert dat als je na het middaguur nog bij het strand wil komen de wegen vol staan. ik zorg er wel voor dat ik er 's ochtends ben denk ik.
het is ook fijner om via Bloemendaal a/z aan te komen rijden [dus via Overveen en N200] als je vanaf de A9 & Haarlem komt.
de ervaring leert dat als je na het middaguur nog bij het strand wil komen de wegen vol staan. ik zorg er wel voor dat ik er 's ochtends ben denk ik.
het is ook fijner om via Bloemendaal a/z aan te komen rijden [dus via Overveen en N200] als je vanaf de A9 & Haarlem komt.
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
ik heb net alle informatie binnen gekregen maar snap nou nog niet (blond) hoe laat ik er moet of mag zijn. De schaapjes rijden om 16.35 sportief en 17.20 recreatief. Maar wil natuurlijk wel er eerder zijn, maar hoe laat.? Tot welke tijd kun je nog de paddock op rijden of kan dat gewoon de hele dag.
Iemand een suggestie / idee ?
Arjen
Iemand een suggestie / idee ?
Arjen
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
pianoman
- Geregistreerd lid
1) Injectie
2) Manic
3) Jelger
4) Hanm
5) Tenfour
6) ArjenH
7) Wilbert95
Marc van Beek
9) Pianoman
Rijden?? Ik heb me ingeschreven om te rijden (eerste keer, recreatieklasse), maar ik heb intussen veel onplezierige dingen gelezen over de clubspecials van vorig jaar (op andere forums vnl), en dat een groot deel van de Saabs die wel komen niet wil rijden geeft me toch te denken. Ik begin te geloven dat het alleen maar leuk is als je auto toch al bijna naar de sloop moet, en zover is de mijne nog niet. Ik zal het maar ter plekke moeten besluiten.
Ik ben er om een uur of een; heb trouwens waarschijnlijk wel nog een kaart over, iemand belangstelling?
2) Manic
3) Jelger
4) Hanm
5) Tenfour
6) ArjenH
7) Wilbert95
9) Pianoman
Rijden?? Ik heb me ingeschreven om te rijden (eerste keer, recreatieklasse), maar ik heb intussen veel onplezierige dingen gelezen over de clubspecials van vorig jaar (op andere forums vnl), en dat een groot deel van de Saabs die wel komen niet wil rijden geeft me toch te denken. Ik begin te geloven dat het alleen maar leuk is als je auto toch al bijna naar de sloop moet, en zover is de mijne nog niet. Ik zal het maar ter plekke moeten besluiten.
Ik ben er om een uur of een; heb trouwens waarschijnlijk wel nog een kaart over, iemand belangstelling?
-
Injectie
- Moderator
hmm staan er 3 die niet willen rijden. De reden dat ik niet zou rijden was van technische aard. maar das opgelost.pianoman schreef:1) Injectie
2) Manic
3) Jelger
4) Hanm
5) Tenfour
6) ArjenH
7) Wilbert95
Marc van Beek
9) Pianoman
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
ik een beetje hetzelfde gevoel pianoman, heb hier en daar wat verhalen gehoord en heb absoluut geen zin om mijn 9-5 in elkaar te gaan rijden.
Dus ik ben voornemens niet te gaan rijden maar wie weet beslis ik daar nog anders als omstandigeden mijn gedachten beinvloeden.
We krijgen nog een lekker mooie dag ook met het weer, zie jullie morgen !
Dus ik ben voornemens niet te gaan rijden maar wie weet beslis ik daar nog anders als omstandigeden mijn gedachten beinvloeden.
We krijgen nog een lekker mooie dag ook met het weer, zie jullie morgen !