Voor ons lekker dichtbij vanuit Nijmegen
onderdelendag Ooij 20-10 , wie nog meer vanuit midden Ned.
-
Gwyn
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
dasdaas
- Geregistreerd lid
en ik heb ondanks de goeie voorbereiding toch weer 3/4 tank van de 99 leeggereden...Oosthoek schreef:dasdaas schreef:het is ook altijd hetzelfde met jou he?Oosthoek schreef:een verdiend stuk in mijn kraag drinken de avond ervoor![]()
Ik heb de onderdelendag ook niet gehaald. De hoofdpijn is ook nog niet weg
sterkte met die kater van je
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Edgar67
- Geregistreerd lid
Op weg naar de onderdelen dag op 20 okt jl te Ooijen heb ik nog ‘n “leuke “souvenir te pakken gekregen
.
Ter hoogte van de woonboulevard op de wijchenseweg in nijmegen hebben onze vrienden van de politie me op de foto gezet. Ik vloog ze voorbij met maar liefst 6 km/h te veel.
De rekening van deze grap bedraagt EUR 23.00.
Als iemand behoefte voelt mij hier in tegemoet te komen, ik ben bereid met giro nr openbaar te maken
.
Edgar67
Ter hoogte van de woonboulevard op de wijchenseweg in nijmegen hebben onze vrienden van de politie me op de foto gezet. Ik vloog ze voorbij met maar liefst 6 km/h te veel.
Als iemand behoefte voelt mij hier in tegemoet te komen, ik ben bereid met giro nr openbaar te maken
Edgar67
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Was dat voor of na correctie?Edgar67 schreef:Op weg naar de onderdelen dag op 20 okt jl te Ooijen heb ik nog ‘n “leuke “souvenir te pakken gekregen.
Ter hoogte van de woonboulevard op de wijchenseweg in nijmegen hebben onze vrienden van de politie me op de foto gezet. Ik vloog ze voorbij met maar liefst 6 km/h te veel.![]()
![]()
![]()
Als iemand behoefte voelt mij hier in tegemoet te komen, ik ben bereid met giro nr openbaar te maken.
Edgar67