Onderdelendag 19 april 2008

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 06 apr, 2008 20:45

De Flok schreef: Zag dat de onderdelendag aan het einde van het jaar weer in de Ooij is. Weliswaar duurt dat nog even, maar daar ben ik hoogstwaarschijnlijk wel bij.
Dan ben ik er zeker weer bij, lekker dicht bij mijn logeeradres in Duitsland :lol:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 06 apr, 2008 20:51

Allicht dat ik ook even langskom de 19e op de onderdelendag. Het is ongeveer even ver rijden voor mij (waar het ook is).

Black 9000
Geregistreerd lid

Bericht door Black 9000 » wo 09 apr, 2008 8:15

SidneyPolak heeft voor mij een wielkastrand voor de 9K liggen. Wie uit de
buurt van Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht gaat naar de onderdelendag in Piershil en wil 'm voor mij meenemen ? Ik kom 'm daarna wel zelf wel ophalen ?? Helaas kan ik niet zelf op die datum....

Thom
Donateur
Donateur

onderdelenmarkt

Bericht door Thom » wo 09 apr, 2008 12:30

ik wil de wielkastrand wel meenemen - kun je dan later afhalen in Voorst.
Ik neem ook wat onderdelen mee maar weet nog niet zeker of ik de aanhanger meeneem, het is zo'n eind weg.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » wo 09 apr, 2008 12:49

Ben nog niet eerder in Piershil geweest, dus ik ga waarschijnlijk wel even een kijkje nemen. Helaas ga ik het net niet redden om mijn grijze sloper nog voor die tijd uit elkaar te trekken, want dan had ik de onderdelen daarvan mooi op een kraampje kunnen uitstallen.

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » wo 09 apr, 2008 13:22

Weet iemand of er dit jaar meer te zien is dan vorig jaar? Vorig jaar vond ik het waardeloos wat onderdelen betreft, dan wat Rhenen veel gezelliger en drukker...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 09 apr, 2008 13:24

Geen idee.

De reden dat het vorig jaar wellicht tegenviel is dat er plotseling 2 lokaties waren - door het bekende voorval. In Ooij was het (mede dus door slechts 1 lokatie) toen wel druk, en een groot aanbod.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » wo 09 apr, 2008 23:00

Black 9000 schreef:SidneyPolak heeft voor mij een wielkastrand voor de 9K liggen. Wie uit de
buurt van Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht gaat naar de onderdelendag in Piershil en wil 'm voor mij meenemen ? Ik kom 'm daarna wel zelf wel ophalen ?? Helaas kan ik niet zelf op die datum....
@Thom, bedankt voor je toegezegde hulp, maar de wielkastrand gaat morgen met de postbode mee. Dan heeft Ronald hem wat eerder en ik vond had nog wat pakspul liggen. Het is dan niet zo heel veel moeite.

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » zo 13 apr, 2008 22:11

Ik ga in ieder geval even kijken, vanuit Rotterdam is het goed te doen. Alleen even kijken hoelaat ik uit mijn bed kom na de vrijdag. :drinker:

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 14 apr, 2008 11:28

Geert9000cse1997 schreef:Ik ga in ieder geval even kijken, vanuit Rotterdam is het goed te doen. Alleen even kijken hoelaat ik uit mijn bed kom na de vrijdag. :drinker:
Kom ook weer niet te laat, want de ervaring leert dat men al vrij vroeg de spullen weer gaat inpakken..

Thom
Donateur
Donateur

piershil

Bericht door Thom » ma 14 apr, 2008 11:29

om 13.00 uur is het meestal al wel gebeurd, de meeste standhouders blijven nog tot een uur of 3 maar dan is de fut er wel uit

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » ma 14 apr, 2008 14:52

Ach, dan rijden we maar lekker vroeg richting piershill. als ik er rond 10 uur ben is er toch nog genoeg te halen of moet je voor de leuke dingen nog eerder aanwezig zijn.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 14 apr, 2008 15:00

zoiets.. slaapzak mee, en bivakje slaan.

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » ma 14 apr, 2008 15:04

zoiets.. slaapzak mee, en bivakje slaan.
Het moet niet gekker worden :shock:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » ma 14 apr, 2008 15:46

Gezellig, wegwerp bbq mee, wat spirituele middelen en op naar Costa Piershil

Plaats reactie