Lid worden

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gebruikersavatar
Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Lid worden

Bericht door Paul Viking » do 03 dec, 2020 21:54

Verbazingwekkend dit?
Hoe moeilijk kan het zijn?
En als het dan zo is?
Ventileer dan als club wat er aan de hand is?

Gebruikersavatar
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Lid worden

Bericht door theun » do 03 dec, 2020 22:08

Misschien moeten we scn laten voor wat het is een een saabforumvereniging beginnen... :D

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Lid worden

Bericht door Orphy » do 03 dec, 2020 22:20


Gebruikersavatar
RedArrow90
Geregistreerd lid

Re: Lid worden

Bericht door RedArrow90 » di 15 dec, 2020 20:25

Dank voor de verwijzing Orphy. Ik heb vandaag in het andere topic een update toegevoegd.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Lid worden

Bericht door Orphy » do 17 dec, 2020 14:54

Lid geworden, prima geholpen en vandaag Saab magazine op de mat!

Super bedankt!

Gebruikersavatar
HanU
Donateur
Donateur

Re: Lid worden

Bericht door HanU » za 19 dec, 2020 13:00

Vandaag mail gekregen van de Saabclub, waar ik overigens moeiteloos lid van werd vanwege mijn onbesproken gedrag.

Ledenadministrateur heeft (al lang) corona en binnen het bestuur dat net voor corona was aangetreden was het moeilijk om de taken te verdelen.

Plaats reactie