Verbazingwekkend dit?
Hoe moeilijk kan het zijn?
En als het dan zo is?
Ventileer dan als club wat er aan de hand is?
Lid worden
-
theun
- Donateur (3x)

Re: Lid worden
Misschien moeten we scn laten voor wat het is een een saabforumvereniging beginnen... 
-
Orphy
- Donateur (5x)

-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Re: Lid worden
Dank voor de verwijzing Orphy. Ik heb vandaag in het andere topic een update toegevoegd.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Lid worden
Lid geworden, prima geholpen en vandaag Saab magazine op de mat!
Super bedankt!
Super bedankt!
-
HanU
- Donateur

Re: Lid worden
Vandaag mail gekregen van de Saabclub, waar ik overigens moeiteloos lid van werd vanwege mijn onbesproken gedrag.
Ledenadministrateur heeft (al lang) corona en binnen het bestuur dat net voor corona was aangetreden was het moeilijk om de taken te verdelen.
Ledenadministrateur heeft (al lang) corona en binnen het bestuur dat net voor corona was aangetreden was het moeilijk om de taken te verdelen.
