routebeschrijving en spelregels
-
bram
- Geregistreerd lid
routebeschrijving en spelregels
Beste foralui,
Ik ben op zoek naar oude routebeschrijvingen en spelregels van bijvoorbeeld de Vikingrit, of Vechtdalrit.
De reden hiervoor is dat ik zondag de Snertrit ga rijden.
Gtr
Bram
Ik ben op zoek naar oude routebeschrijvingen en spelregels van bijvoorbeeld de Vikingrit, of Vechtdalrit.
De reden hiervoor is dat ik zondag de Snertrit ga rijden.
Gtr
Bram
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Klopt, en zie voor andere handige hulpmiddelen de tips van Frostracing:taaffert schreef:Maar die dingen zijn in de toerklasse niet nodig toch?
viewtopic.php?t=16096&highlight=toerrit+tips
Tot zondag!
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Ok, dat zijn al wat waardevolle tips...
Maar ik heb wel zin om even wat door te vragen
We hebben nu de vechtdalrit gereden en dat ging niet echt extreem vloeiend... denk dat we nu wel beter beslagen ten ijs gaan komen, maar ik vroeg me gewoon af hoe het werkt in de sportklasse.
Ik bedoel: bolletje-pijltje, foto-herkenning, cryptische omschrijvingen en text-navigatie is me wel redelijk duidelijk (gewoon verdomde goed opletten en de instinkers snel herkennen), maar hoe werkt zo'n regelmatigheidsproef? (puur uit nieuwsgierigheid hoor
) Wat voor disciplines heb je nog meer en hoe doe je dat? Als in: wat zijn de spelregels en hoe werkt het?
Maar ik heb wel zin om even wat door te vragen
Ik bedoel: bolletje-pijltje, foto-herkenning, cryptische omschrijvingen en text-navigatie is me wel redelijk duidelijk (gewoon verdomde goed opletten en de instinkers snel herkennen), maar hoe werkt zo'n regelmatigheidsproef? (puur uit nieuwsgierigheid hoor
-
Manic
- Lid van verdienste
Of kijk anders eens op www.dhrc.nl, menu Rally Info. Hier staan alle reglementen en kaartleessystemen uitgelegd.
Al betwijfel ik dat je het nodig hebt voor een simpele toerrit (bol-pijl, dat kan toch niet zo moeilijk zijn).
Rij je sportklasse: Doe er je voordeel mee (maar voor zover ik de deelnemerslijst gezien heb is dit ten overvloede).
Greetz,
Dennis
Al betwijfel ik dat je het nodig hebt voor een simpele toerrit (bol-pijl, dat kan toch niet zo moeilijk zijn).
Rij je sportklasse: Doe er je voordeel mee (maar voor zover ik de deelnemerslijst gezien heb is dit ten overvloede).
Greetz,
Dennis
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur