Dus je gaat? gaaf man!72sonett-III schreef:OK, het is niet niks, maar met een rijdende garage+reparatieteam+onderdelentruck achter me aan lukt mij dat ook wel denk ik...Jenneke schreef:...ze hebben Bejing wel gehaald, doe het ze maar na!
waarom doen er zo weinig vrouwen mee?
-
verde900
- Donateur

-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
even voor de 'real' aanpak.. een vergunning om China met je eigen auto in te rijden is niet zo 1-2-3 geregeld, en al helemaal niet zonder kosten, welke niet in de orde liggen van een visum, maar ... ahem.. erg veel daarboven.
vandaar ook dat de meeste 'overland' avonturen naar het oosten eindigen in India/Nepal.
even terug naar het topic..in de VS bij San Francisco haddenw e binenn de Saab club aldaar wel redelijk veel participerende vrouwen.. vaak wederhelften, maar evengoed kwamen ze wel mee..
http://saab.singaxp.net/albums/album27/ ... c_1024.jpg
vandaar ook dat de meeste 'overland' avonturen naar het oosten eindigen in India/Nepal.
even terug naar het topic..in de VS bij San Francisco haddenw e binenn de Saab club aldaar wel redelijk veel participerende vrouwen.. vaak wederhelften, maar evengoed kwamen ze wel mee..
http://saab.singaxp.net/albums/album27/ ... c_1024.jpg
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Hetzelfde geldt voor de Saabclub in Spanje; 11/2/06 - groepje 1, groepje 2jelger schreef:...in de VS bij San Francisco... vaak wederhelften, maar evengoed kwamen ze wel mee..
-
Meer
- Geregistreerd lid
Pffffffffft, wat een frustraties hier zeg
... Ik zal maar niet gaan roepen dat het voorkomen van ruzie over kaartlezen heel simpel is door het gewoon lekker zelf te doen, want dat is vast nog meer olie op het vuur
!
Maarreh, ik ben een absolute voorstander van het rijden van klassieke rally's zodra Saab, tijd en budget het toelaten! In de tussentijd wil ik de noodzakelijke techniek onder de knie krijgen. Ik ben niet vies van vuile handen en mag graag racen in en op verschillende voertuigen (een en ander tot Waxle's grote en soms gegronde vrees
...). Het maken van kilometers ben ik wel gewend: ik vreet er nu al ongeveer 50.000 per jaar, dus dat moet helemaal goed komen!
Hopelijk voldoende rolbevestiging zo
?
Maarreh, ik ben een absolute voorstander van het rijden van klassieke rally's zodra Saab, tijd en budget het toelaten! In de tussentijd wil ik de noodzakelijke techniek onder de knie krijgen. Ik ben niet vies van vuile handen en mag graag racen in en op verschillende voertuigen (een en ander tot Waxle's grote en soms gegronde vrees
Hopelijk voldoende rolbevestiging zo
-
jelger
- Geregistreerd lid
olie op het vuur is best wel ok.. ben ik ook goed in..Meer schreef:Pffffffffft, wat een frustraties hier zeg... Ik zal maar niet gaan roepen dat het voorkomen van ruzie over kaartlezen heel simpel is door het gewoon lekker zelf te doen, want dat is vast nog meer olie op het vuur
!
en inderdaad... ik navigeer liever zelf dan dat ik dat vrouwlief naast me dat laat doen... en die is daar heel gelukkig mee
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Ja, maar het probleem is dat rijden en tegelijkertijd kaartlezen niet samengaan... en als ik ga kaartlezen en mijn vrouw laat rijden, dan zit ik er met kromme tenen naast.Meer schreef:... voorkomen van ruzie over kaartlezen heel simpel is door het gewoon lekker zelf te doen...
Tijdens de rit van Groningen naar Ljungbyhed v.v. hebben we besloten toch maar een driehoeksrelatie aan te gaan met 'Miep', 'Truus' of 'Frau Becker', zo rond Sinterklaas...
-
Meer
- Geregistreerd lid