Allen,
Antoine en ik zijn gevraagd een verslag te schrijven voor Saabberichten. Ik zoek daarvoor digitale foto's. Kan 1 van jullie mij die mailen?
Hartelijk dank.
john.de.croon@cgey.nl
Foto's digitaal gevraagd 900 Turbo-dag
-
bram
- Geregistreerd lid
Re: Foto's digitaal gevraagd 900 Turbo-dag
Ha die John,
Marky Marc boy zit ze op internet en geeft je de link door. dit zijn mijn foto's kijk maar welke je nodig hebt voor de Saab berichten.
GR bram
Marky Marc boy zit ze op internet en geeft je de link door. dit zijn mijn foto's kijk maar welke je nodig hebt voor de Saab berichten.
GR bram
-
Marc
- Lid van verdienste
Hallo John,
Heb de foto's ondertussen van Bram gekregen, maar ze zijn doorgestuurt in Word, als figuren... Ik kan ze derhalve niet omzetten naar JPG...
Wanneer loopt je deadline af?
Marc
Heb de foto's ondertussen van Bram gekregen, maar ze zijn doorgestuurt in Word, als figuren... Ik kan ze derhalve niet omzetten naar JPG...
Wanneer loopt je deadline af?
Marc
-
bram
- Geregistreerd lid
ik zal ze zo even naar je mailen Marc,
Rond zes uur.
Ik moet een programma hebben waarbij je foto's kan resizen!!
marc wil je zo online hebben of mail/
Rond zes uur.
Ik moet een programma hebben waarbij je foto's kan resizen!!
marc wil je zo online hebben of mail/
-
Marc
- Lid van verdienste
Hey Bram,
Stuur ze meteen door naar John. Zijn email adres staat hierboven. Je hoeft de foto's niet te resizen, alleen moet je ze niet allemaal in 1 email stoppen. Stuur ze per drie per email en het komt wel goed.
Marc
Stuur ze meteen door naar John. Zijn email adres staat hierboven. Je hoeft de foto's niet te resizen, alleen moet je ze niet allemaal in 1 email stoppen. Stuur ze per drie per email en het komt wel goed.
Marc