Goedemorgen forummers,
Zo, Gerry en ik zijn net weer terug uit het "beloofde" land, Zweden

. Even een dikke week wezen uitwaaien in de bossen rond Värnamo. Ook in de winter is Zweden een echte aanrader

Het was er nog nooit van gekomen maar vrijdag 14 december hebben wij een bezoek gebracht aan het Saab bilmuseum. Een dikke 180 km rijden vanaf ons vakantiehuisje. Mwa 2 uurtjes rijden

Nee dus. Het grootste gedeelte van de wegen zijn 90 kilometer wegen. Halverwege de route ook nog eens een alcohol controle. Ik was in Zweden nog nooit aangehouden en vroeg mij stellig af of ze hier überhaupt wel politie hadden. Ik keek op mijn klokje en zei tegen oom agent dat het toch wel wat vroeg was voor een borrel

. "You never know" was het antwoord. Goed, na enige vertraging arriveren we om 12.15 uur in Trollhättan. Waar in de vrede ligt dat museum

Ik had nog even op Google gekeken maar kon daar ook geen wijs uit worden. Gelukkig bracht een informatiebord boven de rondweg uitkomst. Snel de 9.3 geparkeerd en de digitale camera in de aanslag. Gerry zei in de auto nog tegen mij dat ik zo blij was als een kind in de speeltuin. Mag het

Ik had hier al zo lang na uitgekeken. We waren de enige bezoekers in het museum. Menig forummer zal inmiddels het museum bezocht hebben, wij vonden het in èèn woord geweldig. Met een tas vol boeken onder de arm en een dvd stapten we twee en half uur later weer naar buiten. We hebben in de stad Trollhättan nog even een bak koffie gedronken en nagenoten van deze dag. Binnenkort zal ik de foto's laten zien in mijn album.
Hälsning & God Jul
Marcel & Gerry