Marktplaats advertentie 1

Marktplaats advertentie 2

Marktplaats advertentie 3

Zou inderdaad moeten werken, maar een beetje rondvragen hier kan nooit kwaad. Dit ivm het woordje most.93-SS-ARC schreef:@ Vyv de bovenste zou moeten kunnen volgens de fabrikant
Air/Feul
Ik wil er ook een gaan instaleren en ben ook erg benieuwd naar gebruiks ervaringen.
Code: Selecteer alles
Will work with most factory narrow-band O2 sensors.
May require model 2244 in the Accessories Section.
LED digital display.
Will not work with Wide Band O2 sensors, please check your application.
Gauge has no provision for lighting. Ik heb er al geruime tijd eentje in de auto..... wie wil mag em lenen om het effect te bekijken. Ik ga die van mij ombouwen voor gebruik met een 'wide band' sensor. Met een 'narrow band' sensor kun je immers alleen zien of de auto te rijk of te arm loopt en niet het de exacte A/F ratio.Vyv schreef:Zou inderdaad moeten werken, maar een beetje rondvragen hier kan nooit kwaad. Dit ivm het woordje most.93-SS-ARC schreef:@ Vyv de bovenste zou moeten kunnen volgens de fabrikant
Air/Feul
Ik wil er ook een gaan instaleren en ben ook erg benieuwd naar gebruiks ervaringen.Code: Selecteer alles
Will work with most factory narrow-band O2 sensors. May require model 2244 in the Accessories Section. LED digital display. Will not work with Wide Band O2 sensors, please check your application. Gauge has no provision for lighting.

Kijk hier hebben we wat aan bedankt Speek! het doel van zo,n meter in m,n RA is vooral 't kunnen controleren van je mengsel bij hoge druk en hoge toeren. En als ik jou antwoord zo lees moet dat kunnen met zo,n narrowband sensorSpeektuning schreef: ik heb er al geruime tijd eentje in de auto..... wie wil mag em lenen om het effect te bekijken. Ik ga die van mij ombouwen voor gebruik met een 'wide band' sensor. Met een 'narrow band' sensor kun je immers alleen zien of de auto te rijk of te arm loopt en niet het de exacte A/F ratio.

Ik meen dat de modeljaren 1987 tot en met 1990 dat op bepaalde uitvoeringen hadden.brinky schreef:Oeh, dat is wel heel fijn! Die thermostaat in een 900-stoel gaat aan als het koud is. Soms is het ook wel heel fijn om de stoelverwarming aan te hebben terwijl de thermostaat vindt dat je al warm bent.michiel schreef:Off-topic: zie ik daar nu regelbare stoelverwarmings schakelaar uit een 9000?

Nice Daandasdaas schreef:Heb mezelf vandaag getrakteerd op deze:
Zonder stroom is ie dus zwart...
Ben erg benieuwd...
Heb het idee dat ie met 5de injector wel rijk genoeg loopt, desondanks toch nog af en toe pingelalert. Denk dat dit me net wat meer zekerheid zal geven.
Nu nog een mooi plekkie vinden