Saab meeting
-
bram
- Geregistreerd lid
Re: Saab meeting
omdat dit forum nu meer als 700 leden bezit, kunnen we wel een Saabforum meet houden.
Best place... wageningen
Daar komt het oorspronkelijke idee ook vandaan.
Kunnen we meteen taarten uitdelen aan de oprichters en moderators die het forum leuk en toegankelijk houden.
Wie doet mee?
Best place... wageningen
Kunnen we meteen taarten uitdelen aan de oprichters en moderators die het forum leuk en toegankelijk houden.
Wie doet mee?
-
Nielz
- Geregistreerd lid
Dit lijkt mij een erg leuk idee! Er zullen vast wel genoeg forummers zijn die hier ook interesse in zullen hebben.bram schreef:omdat dit forum nu meer als 700 leden bezit, kunnen we wel een Saabforum meet houden.
Wie doet mee?
-
Injectie
- Moderator
Ik heb wel interesse. Wel een beetje centraal punt uitzoeken dan maar.
-
bram
- Geregistreerd lid
of zullen we wachten tot de 1000ste lid. Dan zitten we midden in de zomer maanden en kunnen we voor de belangstellenden een heuze SaabFORUM BBQ houden.... Is dat misschien een beter plan.
Ik ben dan wel van mening dat we iets extra's moeten doen voor de 2 oprichters en alle moderators.
gr bram
Ik ben dan wel van mening dat we iets extra's moeten doen voor de 2 oprichters en alle moderators.
gr bram
-
turboflix
- Donateur

ja Wageningen lijkt me o.k. want ik heb best wel plek maar 700 man is iets te veel van het goede..bram schreef:omdat dit forum nu meer als 700 leden bezit, kunnen we wel een Saabforum meet houden.
Best place... wageningenDaar komt het oorspronkelijke idee ook vandaan.
Wie doet mee?
gr,
f
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Als 't er moet gebarbecued worden,dan mag je mij altijd contacteren..
Ik ben daar beroepshalve veel met bezig!!!Ook grote groepen!
Altijd speciale condities voor saabrijders...
-
bram
- Geregistreerd lid
erwin mertens schreef:Als 't er moet gebarbecued worden,dan mag je mij altijd contacteren..
Kijk eens aan! perfect
Gaan we voor de 1000 leden?
-
Injectie
- Moderator
Als iedereen zijn partner meeneemt moeten we ardig in de richting komen toch.
BBQ I'm in.
BBQ I'm in.
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Hij is wel cool he?turboflix schreef:hey Red:
GENIALE postzegel![]()
Alleen de Tpg accepteerd ze niet.
Daarom heb ik hem maar hier geplakt
-
Manic
- Lid van verdienste
Gezien de gemiddelde opkomst bij de meeste meetings lijkt het me niet aannemelijk dat we met 1000 man zullen zijn.... 100 wellicht.... maar ook dat lijkt me wat enthousiast.... maar goed, het is in ieder geval een goed idee, plaats/datum/tijd en ik zal er zijn! (mist ik kan uiteraard)
Greetz,
Dennis
Greetz,
Dennis