Wat denken jullie van het volgende: Het komt bij mij af en toe voor dat ik "speciaal" gereedschap nodig heb dat ik op dit moment niet in huis heb. Bijvoorbeeld een compressiemeter.
Laat er nu een forummer bij mij in de buurt wonen die een compressie meter heeft liggen en deze best een dagje wil uitlenen. Nu blijkt dat deze forummer een blok aan het reviseren is en een voor een weekje motorbok nodig heeft. Laat die nu toevallig in mijn schuur staan. Kan ik de compressie meten en de forummer relaxt sleutelen aan zijn blok. 1+1=2.
Wat denken jullie: is dit een levensvatbaar idee of klinkt het leuk maar is dit in de praktijk niet mogelijk.
Speciaal gereedschap uitwisselen
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Re: Speciaal gereedschap uitwisselen
Het klinkt inderdaad leuk, maar ik denk niet dat veel mensen gereedschap graag uitlenen.
Ik ben in ieder geval iemand die graag z'n gereedschap compleet heeft en compleet houdt.
Als ik iets uitleen ben ik er niet zeker van in welke staat ik het terug krijg (helaas heeft de praktijk dit al eens bewezen).
Ik ben in ieder geval iemand die graag z'n gereedschap compleet heeft en compleet houdt.
Als ik iets uitleen ben ik er niet zeker van in welke staat ik het terug krijg (helaas heeft de praktijk dit al eens bewezen).