beste experts,
sinds een paar dagen blijft mijn achterportier chronisch op slot staan.
deze reageerde al niet op de CV, maar nu ook niet meer op de handmatige vergrendeling.
bijkomend probleempje is dat deze ivm bezit van koters op kinderslot staat......
is er nog een optie om de deur open te krijgen zonder de zaag in het binnenpaneel te zetten ?
ik heb zelf het idee dat het metalen haakje uit het slot ligt.... in principe dus kleinigheidje maar heb niet zoveel zin om een hoop schade aan te gaan richten. alle tips zijn dus welkom !
gr, Emiel
achterdeur op slot.....
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: achterdeur op slot.....
heb dit laatst bij een 9-5 opgelost het deur paneel moet je er af zien te werken je sloopt hierbij wel de kleine clipjes waarmee het paneel rondom vast zit
als je in de deur kunt komen moet je het slot zelf slopen omdat de motor stuk is en in de slot stand blijft staan
als je de deksel van de slot combi af hebt kan je hem met een schroeven draaier openen wippen en gaat de deur van slot
je hebt een nieuwe slot combi nodig om het weer goed te krijgen ik heb eeb slot combi van een opel B vectra gebruikt die is helemaal het zelfde
als je in de deur kunt komen moet je het slot zelf slopen omdat de motor stuk is en in de slot stand blijft staan
als je de deksel van de slot combi af hebt kan je hem met een schroeven draaier openen wippen en gaat de deur van slot
je hebt een nieuwe slot combi nodig om het weer goed te krijgen ik heb eeb slot combi van een opel B vectra gebruikt die is helemaal het zelfde