Ik vind die nieuwe voorbumper niet nodig hoor, maar inderdaad, een spoilertje zou wel fraai zijn..
Magoed..waar klagen we over!? Fraaie Kar!
dit doet zich voor bij vol optrekken schrijf je.davidjoost schreef: ik heb trouwens wel het idee dat hij bij vol optrekken op benzine wat 'mooier' loopt, het gaat dan wat vloeiend... op lpg lijkt hij wat groffer/onbehouwener (bijna schokkend) harder te gaan, zou misschien aan die 5e injector liggen... of dat hij nog veel harder wil dan hij lucht en brandstof aanzuigen kan?
Omdat hier net gedaan wordt dat het "ei van columbus" uitgevonden wordt. Maar zoals deze advertentie laat zien reed er 4 jaar geleden ook al een full pressure turbo op lpg rond.Pelendur schreef:Jawel hoor>Tis nog vroeg weide55
Waarom post je die in dit topic als ik vragen mag ?
Nou nee... Het topic gaat over een AERO op LPG... Scheelt even minimaal 50 PK t.o.v. de "gewone" 2.3t. Maar wel goed gezien op de vroege ochtendweide55 schreef:Omdat hier net gedaan wordt dat het "ei van columbus" uitgevonden wordt. Maar zoals deze advertentie laat zien reed er 4 jaar geleden ook al een full pressure turbo op lpg rond.
Ik vond het nieuwsgehalte wel dusdanig hoog, dat ik het jullie ook niet wou onthouden.
Maar het feit dat het vroeg is ontken ik niet. Ik had liever nog ff wat langer op mijn nest willen blijven.

Ok, duidelijk. Een storm in een glas water...Style&Co schreef:Is niet helemaal vergelijkbaar want volgens mij gaat het om een 9-5 2.3 LPT (ipv fpt zoals een aero). 9-5 mk2 lpt was 185 pk en had ook een turbometer in het dashboard.
Lpt's en lpg laten zich veel eenvoudiger combineren.
Op zich mooie auto trouwens.