Man, ik ging zo hard dat ik niet meer heb gezochtdasdaas schreef:heel mooi!Mennö schreef:de terugrit was een stuk vlotter dan de heenwegdie schroefjes ook al gevonden?
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
Mennö
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Wat was nou het probleem ??Mennö schreef:Man, ik ging zo hard dat ik niet meer heb gezochtdasdaas schreef:heel mooi!Mennö schreef:de terugrit was een stuk vlotter dan de heenwegdie schroefjes ook al gevonden?
Vanavond nog wel schoentje gepast (daarnaast ook rook veroorzaakt door incorrect aansluiten radio
) en binnenkort bedradingzooi daar vernieuwen. Heerlijk om weer te knallen met de oude dame. Moet jij niet eens een T8-club oprichten?
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Mennö
- Geregistreerd lid
Waarschijnlijk aarde. Daan peuterde aan de massadraad tussen APC-klep en aardepunt bij de radiateur en toen hield het geklik op. Overigens heeft hij ook de drukmeter weer werkend gemaakt (los contactjeVyv schreef:Wat was nou het probleem ??Mennö schreef:Man, ik ging zo hard dat ik niet meer heb gezochtdasdaas schreef: heel mooi!die schroefjes ook al gevonden?
Vanavond nog wel schoentje gepast (daarnaast ook rook veroorzaakt door incorrect aansluiten radio
) en binnenkort bedradingzooi daar vernieuwen. Heerlijk om weer te knallen met de oude dame. Moet jij niet eens een T8-club oprichten?
-
bram
- Geregistreerd lid
jwaterink schreef:Zo ben ook weer in Hardenberg aangeland. Dit was een zeer leuk dagje en de terugweg was lekker vlot. Ben trouwens nu wel zo gaar als boter na 2 uur rijden, maargoed.
BTW Bram jij had je gaspedaal ook wel gevonden, de cabrio van Herco had de brand er helemaal goed in. Heb die niet meer ingehaald na de splitsing waar je naar utrecht ging en ik heb zowat de hele tijd 140/150 gereden.
Herco ey....... kan ook niet rustiger rijden.
Maar jan............. als je goed had opgelet had je moeten zien dat de andere heren een parkeerplaats op reden. aaha. Daarom reed ik ook keurig 120 km/h.. Viel je dat niet op?
Ik hoop maar dat je niet geflitst bent op weg naar Hardenberg,hahaah
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
bram
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Oosthoek
- Donateur

-
trollspeed
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

Het was op het punt dat je net de invoegstrook voor de A2 hebt gepakt. Nog ver voordat de bocht begint. Er stond een zwarte bus in de berm met een flipzer in de vangrails. Hoop het niet voor jesjoerdk schreef:Ja, erg hard zelfs, vermoed ik, hopelijk iets later dan dat tijdstipOosthoek schreef:Ik vraag mij af of er nog mensen hard voorbij het knooppunt A27 / A2 zijn geblazen op de heenweg. Er stond daar om 11.00 een flitser toen ik voorbij kwam. Gelukkig zat ik net achter een slome kutgolf vast.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik heb geen bus gezien, maar dat kan doordat we daar met vermoedelijk 170+ voorbij reden, misschien zelfs harder...Oosthoek schreef:Het was op het punt dat je net de invoegstrook voor de A2 hebt gepakt. Nog ver voordat de bocht begint. Er stond een zwarte bus in de berm met een flipzer in de vangrails. Hoop het niet voor jesjoerdk schreef:Ja, erg hard zelfs, vermoed ik, hopelijk iets later dan dat tijdstipOosthoek schreef:Ik vraag mij af of er nog mensen hard voorbij het knooppunt A27 / A2 zijn geblazen op de heenweg. Er stond daar om 11.00 een flitser toen ik voorbij kwam. Gelukkig zat ik net achter een slome kutgolf vast.
Hoop het niet Sergej!
-
Sander
- Forum Admin
Die waren ze aan het opzetten toen wij vanmorgen langsreden. Ze stonden er op de terugweg ook nog.Oosthoek schreef:Het was op het punt dat je net de invoegstrook voor de A2 hebt gepakt. Nog ver voordat de bocht begint. Er stond een zwarte bus in de berm met een flipzer in de vangrails. Hoop het niet voor jesjoerdk schreef:Ja, erg hard zelfs, vermoed ik, hopelijk iets later dan dat tijdstipOosthoek schreef:Ik vraag mij af of er nog mensen hard voorbij het knooppunt A27 / A2 zijn geblazen op de heenweg. Er stond daar om 11.00 een flitser toen ik voorbij kwam. Gelukkig zat ik net achter een slome kutgolf vast.
Sander