SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » zo 11 feb, 2007 19:57

dasdaas schreef:
Mennö schreef:de terugrit was een stuk vlotter dan de heenweg :wink:
heel mooi! :D die schroefjes ook al gevonden? :wink:
Man, ik ging zo hard dat ik niet meer heb gezocht 8) Vanavond nog wel schoentje gepast (daarnaast ook rook veroorzaakt door incorrect aansluiten radio :lol: ) en binnenkort bedradingzooi daar vernieuwen. Heerlijk om weer te knallen met de oude dame. Moet jij niet eens een T8-club oprichten?

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » zo 11 feb, 2007 19:59

Mennö schreef:
dasdaas schreef:
Mennö schreef:de terugrit was een stuk vlotter dan de heenweg :wink:
heel mooi! :D die schroefjes ook al gevonden? :wink:
Man, ik ging zo hard dat ik niet meer heb gezocht 8) Vanavond nog wel schoentje gepast (daarnaast ook rook veroorzaakt door incorrect aansluiten radio :lol: ) en binnenkort bedradingzooi daar vernieuwen. Heerlijk om weer te knallen met de oude dame. Moet jij niet eens een T8-club oprichten?
Wat was nou het probleem ??

Pelendur
Geregistreerd lid

Bericht door Pelendur » zo 11 feb, 2007 20:14

Idd.....gas zat er inderdaad goed op, twee-honderd+ tussen oss en Ravenstein, ik moest helaas afhaken omdat ik al thuis was aangekomen. ( Binnen 5 minuten :lol: )

Mooi dagje mensen en zeer goed geregeld. Veel dank,

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 11 feb, 2007 20:19

Hannes schreef:Mijn foto's heb ik er vast neergezet. De filmpjes volgen nog.

groeten,

Hannes

Afbeelding
GEwééééldige foto... Sow, ik werd helemaal panisch van de Macdo truck op mijn achterbumper.

Mooie krantenkop:
Hot nieuws uit Snackland, Frikandel opgejaagd door Amerikaanse concurrent

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » zo 11 feb, 2007 20:20

Vyv schreef:
Mennö schreef:
dasdaas schreef: heel mooi! :D die schroefjes ook al gevonden? :wink:
Wat was nou het probleem ??
Waarschijnlijk aarde. Daan peuterde aan de massadraad tussen APC-klep en aardepunt bij de radiateur en toen hield het geklik op. Overigens heeft hij ook de drukmeter weer werkend gemaakt (los contactje :oops: ). Op de terugweg kwam het weer op: stoppen, zelfde rituele handelingen uitvoeren en gaan. Als ik geld had en het niet zo leuk zou vinden het zelf te doen / uit te vinden zou ik Dasdaas zo inhuren!

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 11 feb, 2007 20:53

jwaterink schreef:Zo ben ook weer in Hardenberg aangeland. Dit was een zeer leuk dagje en de terugweg was lekker vlot. Ben trouwens nu wel zo gaar als boter na 2 uur rijden, maargoed.

BTW Bram jij had je gaspedaal ook wel gevonden, de cabrio van Herco had de brand er helemaal goed in. Heb die niet meer ingehaald na de splitsing waar je naar utrecht ging en ik heb zowat de hele tijd 140/150 gereden.

Herco ey....... kan ook niet rustiger rijden.
Maar jan............. als je goed had opgelet had je moeten zien dat de andere heren een parkeerplaats op reden. aaha. Daarom reed ik ook keurig 120 km/h.. Viel je dat niet op?

Ik hoop maar dat je niet geflitst bent op weg naar Hardenberg,hahaah

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 11 feb, 2007 20:54

dat was me wel opgevallen ze zijn toen van bestuurder gewisseld, maar ze zijn me daarna ook nog weer voorbij geknalt en daarna heb ik ze niet meer gezien.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 11 feb, 2007 20:57

hahahah, die gasten rijden ook een partij hard ey. ahaha. Ongelooflijk!
stelletje wegpiraten.

Jan, je Xenon staat trouwens erg chique. Mooie auto hoor.

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 11 feb, 2007 21:04

Bedankt, heeft ook wel wat klooien gekost om het zo geschakeld te krijgen zoals ik het wou (dus geen frontlight faillure en de bi-xenon wat verbeterd).

Ik heb zelf trouwens geen flitser gemerkt en mijn VDO heeft ook via TMC geen flitsmelding weergegeven, behalve 1tje op de ring van Almelo.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 11 feb, 2007 21:20

Ik vraag mij af of er nog mensen hard voorbij het knooppunt A27 / A2 zijn geblazen op de heenweg. Er stond daar om 11.00 een flitser toen ik voorbij kwam. Gelukkig zat ik net achter een slome kutgolf vast.

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » zo 11 feb, 2007 21:21

Heb vandaag een geweldige dag gehad, wat een saabjes bij elkaar :twisted:
Had ik niet verwacht maar wel gehoopt :wink:

Jongens en ook meiden (ik heb hele mooie gezien) bedankt voor de super dag..................................op naar de volgende MEGA meeting MET lekker temperatuurtje :wink:

EJ

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 11 feb, 2007 21:21

Oosthoek schreef:Ik vraag mij af of er nog mensen hard voorbij het knooppunt A27 / A2 zijn geblazen op de heenweg. Er stond daar om 11.00 een flitser toen ik voorbij kwam. Gelukkig zat ik net achter een slome kutgolf vast.
Ja, erg hard zelfs, vermoed ik, hopelijk iets later dan dat tijdstip :oops:

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 11 feb, 2007 21:27

sjoerdk schreef:
Oosthoek schreef:Ik vraag mij af of er nog mensen hard voorbij het knooppunt A27 / A2 zijn geblazen op de heenweg. Er stond daar om 11.00 een flitser toen ik voorbij kwam. Gelukkig zat ik net achter een slome kutgolf vast.
Het was op het punt dat je net de invoegstrook voor de A2 hebt gepakt. Nog ver voordat de bocht begint. Er stond een zwarte bus in de berm met een flipzer in de vangrails. Hoop het niet voor je :o

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 11 feb, 2007 21:29

Oosthoek schreef:
sjoerdk schreef:
Het was op het punt dat je net de invoegstrook voor de A2 hebt gepakt. Nog ver voordat de bocht begint. Er stond een zwarte bus in de berm met een flipzer in de vangrails. Hoop het niet voor je :o
Ik heb geen bus gezien, maar dat kan doordat we daar met vermoedelijk 170+ voorbij reden, misschien zelfs harder...

Hoop het niet Sergej! :oops:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 11 feb, 2007 21:33

Oosthoek schreef:
sjoerdk schreef:
Die waren ze aan het opzetten toen wij vanmorgen langsreden. Ze stonden er op de terugweg ook nog.

Sander

Plaats reactie