Vermogensbankmeeting III Goes 12-04-08, resultaten vanaf p14
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

1,7 bar? Dat gaat wellicht mijn turbo wel lukken maar ruim daarvoor zal er een fuel cut optreden.taaffert schreef:Niet in die van jou dan?
Ja ik heb niks te melden, ik doe niet mee dit jaar, ik kijk alleen maar.
Hoop wat spectaculairs te kunnen filmen / vastleggen met de camera. Zullen we anders om dat doel te verwezenlijken jouw turbodruk op 1,7 bar zetten, zonder APC?
Er schijnen auto's op het forum te zijn die veel verder zijn in het tunen. Wellicht beter om zo'n 900 te pakken. Een of andere 5 deurs?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Margreet
- Geregistreerd lid
Ik hoop het wel... Zijn een heel eind op weg met de "revitalisatie" maar helemaal zoals het moet zijn is 'ie nog steeds niet helemaal.
Ik denk niet dat 'ie dezelfde waarde gaat halen als de vorige keer, maar dat vind ik niet zo erg. Dat resultaat sloeg echt nergens op, weet nog steeds niet waar die opleving vandaan kwam. Op de heenweg was 'ie toen ook al zo vreselijk agressief, terugweg was er geen gang meer in te krijgen.... Zeker met wat ik nu weet mag ik wel heel blij zijn dat er toen niks vreselijk stuk gegaan is... En dat soort verrassingen heb ik liever niet nog een keer. Maar ik wil het wel weten
Ik denk niet dat 'ie dezelfde waarde gaat halen als de vorige keer, maar dat vind ik niet zo erg. Dat resultaat sloeg echt nergens op, weet nog steeds niet waar die opleving vandaan kwam. Op de heenweg was 'ie toen ook al zo vreselijk agressief, terugweg was er geen gang meer in te krijgen.... Zeker met wat ik nu weet mag ik wel heel blij zijn dat er toen niks vreselijk stuk gegaan is... En dat soort verrassingen heb ik liever niet nog een keer. Maar ik wil het wel weten
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Aangezien er toen vooraf iemand flink aan een wastgate actuator heeft zitten draaien, zal het probleem daar wel uit voortgekomen zijnMargreet schreef:Ik hoop het wel... Zijn een heel eind op weg met de "revitalisatie" maar helemaal zoals het moet zijn is 'ie nog steeds niet helemaal.
Hoef je nu niet meer voor te vrezen ik ben er zeker van dat de Saabfluisteraar de basisdruk wel aangepast heeft naar de juiste waarde om de apc goed z,n werk te laten doen.
Tot waar komt de meter nu? Kan best zijn dat je die pk,s juist wel red maar dan op een andere manier, meer zoals de curve van Taaff