Je gaat voor de koolmonoxidevergiftiging?jeroengsi schreef:ik heb het hier lekker 20 graden in de werkplaats met de hout kachel
Vette Saab meet,Belangrijke update in de start post!
-
Herr.ik.
- Geregistreerd lid
Re: Vette Saab meet
-
Maartenschuur
- Geregistreerd lid
2 maart kan ik ook, hopen dat ie dan nog mooi schoon is. hij moet op 1 maart trouwauto spelen (!) voor een vriend van mij. 
Owja, stage 0..
wil wel meer paardjes, maarja .. $$
Owja, stage 0..
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
en de mensen die hem in huis hebben dan ???Herr.ik. schreef:Je gaat voor de koolmonoxidevergiftiging?jeroengsi schreef:ik heb het hier lekker 20 graden in de werkplaats met de hout kachel
snap even niet wat u bedoelt hier mee
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
o das die buis die van de kachel naar buiten gaat
heb er een van 5 meter aan zitten steekt een meter boven het dak uit
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Vette Saab meet
Ik zal iedereen er vanavond bij zetten!
En ik zal is met G-ice contact opnemen, misschien wil hij nog wel stage G-ice's flashen!
Ik ga deze week is een programma voor jullie in elkaar zetten!
En ik zal is met G-ice contact opnemen, misschien wil hij nog wel stage G-ice's flashen!
Ik ga deze week is een programma voor jullie in elkaar zetten!
-
Herr.ik.
- Geregistreerd lid
Dan heb ik niks gezegdjeroengsi schreef:o das die buis die van de kachel naar buiten gaat
Kennis van me was door een houtkachel in een ongeventileerde omgeving door koolmonoxidevergiftiging om het leven gekomen vandaar dat ik het even vroeg
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Slechte reden om niet te komenHerr.ik. schreef:He jammer dat het uit de buurt is anders kwam ik ook even langs crossen
Update!
De datum van de meeting is nu officeel 2 maart. Voor deze datum was de meeste belangstelling.
Hopelijk kunnen de mensen die voor 23 feb hadden gekozen alsnog een gaatje vrij maken om langs te komen!
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
oke ja dan word het een ander verhaal jaHerr.ik. schreef:Dan heb ik niks gezegdjeroengsi schreef:o das die buis die van de kachel naar buiten gaat
heb er een van 5 meter aan zitten steekt een meter boven het dak uit![]()
Kennis van me was door een houtkachel in een ongeventileerde omgeving door koolmonoxidevergiftiging om het leven gekomen vandaar dat ik het even vroeg
mijn hok is ook t zo goed dicht overal
maar snap wat u bedoelt
groeten Jeroen
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Vette Saab meet, Officeel 2 maart!
een standaard 9000 Griffin automaat met 'maar' 200 pk, waarvan er 25 mank lopen is natuurlijk te min tussen zoveel bruut geweld 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
I'tjes, turbo's of hele dikke turbo's. Maakt allemaal niet uit
!
Ik zet je erbij?
Ik zet je erbij?
-
Sebusta
- Donateur (2x)

Vette Saab meet, Officeel 2 maart!
Zet mij er ook maar bij Max:) Leuk om de andere forummers een keer te ontmoeten.
Vandaag bij je vader langs geweest voor het monteren van een 3 inch downpipe en silicone koelwaterslangen. Netjes door hem geholpen.
Heb ook nog even jouw auto mogen aanschouwen. Wat een pracht exemplaar.
Maaar die motor die erin ligt... Nu al bruut met 400 pk. Hoorde van je pa dat het in toekomst wel 'beetje' meer word:D Super leuk project
Vandaag bij je vader langs geweest voor het monteren van een 3 inch downpipe en silicone koelwaterslangen. Netjes door hem geholpen.
Heb ook nog even jouw auto mogen aanschouwen. Wat een pracht exemplaar.
Maaar die motor die erin ligt... Nu al bruut met 400 pk. Hoorde van je pa dat het in toekomst wel 'beetje' meer word:D Super leuk project
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Nou 400Pk is wel veel van het goeden, ECU staat nu op 340, maar dit is gewoon een inrij software die tam staat (zal dus ook de 340pk niet halen schat ik (nog niet mee gereden)). Wat er echt uitkomt met deze turbo moeten we nog gaan zien.
Ooit moet het een raket worden, voorlopig is dit wel weer even genoeg
.
Ik zet je erbij!
Ooit moet het een raket worden, voorlopig is dit wel weer even genoeg
Ik zet je erbij!
-
Spatje
- Donateur (3x)

He Max, ik zag m'n naam nog niet in je lijstje staan, maar we zijn zeker van plan te komen. Vrouw en 3 dochters komen wel mee naar Breda maar die gaan shoppen in de oude stad. Hoop op een leuk dagje uit 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Breda heeft een prima binnenstad, dus die zullen zich prima vermaken
.
Suf dat ik je er ben vergeten bij te zetten.
Hebben we er al beetje zin in
?
Suf dat ik je er ben vergeten bij te zetten.
Hebben we er al beetje zin in